Nimzo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, CRT, de store feite dinosuarene av noen skjermer. Jeg er lei av lcd'er som ikke klarer følge med i spill, og vil ha meg en god gammel crt. Både Netshop og komplett har kun en 21": Samsung 21" CRT SyncMaster 1100 DF hvit Regner med denne er duganes. Er det evt andre butikker som har noe bra? Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ja, CRT, de store feite dinosuarene av noen skjermer. Jeg er lei av lcd'er som ikke klarer følge med i spill, og vil ha meg en god gammel crt. Både Netshop og komplett har kun en 21": Samsung 21" CRT SyncMaster 1100 DF hvit Regner med denne er duganes. Er det evt andre butikker som har noe bra? 5413529[/snapback] Ja går utifra det, de bruker de i CPL og sånt jo! :!: Den koster jo over 3000, tenker den går bra Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 CRT til 3500,- vil jeg tro er meget god skjerm. Du får jo meget gode 19" til bare 2000,- nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå