Mangodrit Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Er det noen som vet hvordan jeg får geforce 4 mx420 til å fungere med linux???? Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Noen grunn til at det ikke skal funke. Kanskje forklare litt mer visst dette er grunnen. Lenke til kommentar
Mangodrit Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vel, Mandrake 8.2 fungerte før men nå funker det ikke lenger. Mandrake 8.2 er den eneste linux utgaven jeg har fått opp bilde på... Lenke til kommentar
Mangodrit Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 Vel, Mandrake 8.2 fungerte før men nå funker det ikke lenger. Mandrake 8.2 er den eneste linux utgaven jeg har fått opp bilde på... Lenke til kommentar
Mangodrit Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 [ Denne Melding var redigert av: Mangodrit på 2002-09-09 23:29 ] Lenke til kommentar
zadaz Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 **** ass.... dette er 3'e posten min om dette... ALLE SOM HAR NVIDIA KORT... BØR/SKAL last ned drivere ;D http://www.nvidia.om http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux_di...isplay_1.0-2960 GLX Tar File Kernel Tar File last ned disse filene... tar zvxf glx........tar.gz tar zvxf kernel.....tar.gz cd glx......... make && make install cd .. cd kern....... make & make install vess alt det gikk greit... er drivere Installert rediger /etc/X11/XF86Config skift fra "nv" til "nvidia" i driver delen... ta bort: Load "dri" legg til: Load "glx" Lenke til kommentar
anarchima Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 Hihi, jeg var vel den tredje eller no'? Lykke til. Har selv geforce2mx og den lille HOWTOen fungerte fint (kanskje vi burde skrive en NVIDIA Driver HOWTO?). Lenke til kommentar
zcribe Skrevet 10. september 2002 Del Skrevet 10. september 2002 heh... ser ikke helt poenget i å skrive en egen howto til nvidia drivere når _det finnes dokumentasjon_ om hvordan man skal legge de inn på websiden dems Lenke til kommentar
Goldelf Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 GeForce 4 er ikke støttet i XFree86 enda. Det er bare støttet i CVS. Last ned drivere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå