Ed Hunter Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Har denne tv'en. Ein Philips 32" Widescreen. Står under bildeforbedring på spesifikasjoner at det er Progressive Scan. Men har bare scart, s-video og kompositt bakpå. DVD spelaren min er av typen Yamaha DVD-S557 og har Progressive Scan over komponent. Lurer på om eg kan kjøpe ein slik kabel og få Progressive Scan? Altså SCART - KOMPONENT Meiner eg har lest at du får ikkje progressive scan over scart, at du må ha komponent inngang på TV'en, men er litt usikker. Takker for hjelp! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 Lovlig bump, samt 14 tegn. Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Du må nok ha en TV med komponent-inngang for å kunne benytte deg av progressive scan! Over Scart begrenser det vel seg til RGB!! Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Endelig svar Jo det var det eg tenkte. Fann ingen konkrete svar på internett. Var noko om at spesielle TV'er (f.eks Loewe) kanskje kunne kjøre progressiv scan over scart. Litt fram og tilbake med andre ord.. Trur nok Philips er ute å jukser litt her ja. Takker Lenke til kommentar
overLoad Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 TV'n gjør om til progressiv scan internt i TV. Akkurat som flatskjermer. Resultat: 50Hz flimmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå