Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Varmetråder i frontrute - Uvanlig?


Gromle

Anbefalte innlegg

Men dette gjelder jo nesten alt av ekstrautstyr da..

5415021[/snapback]

 

Har en fabrikkbrosjyre fra Isuzu på den forrige generasjonen Pickuper og der er absolutt alt ekstra, sikkerhetseler, speil, skivebremser, ventilasjon med vifte osv.

Std er diagonaldekk og trommler på alle hjul _;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en annen kjekk ting vi i Norge av og til nyter godt av. Elektrisk oppvarmede speil!

 

Selvfølgelig har jeg dette også på bilen min :D (har bare fått bruk for det når jeg kjører inn i parkeringshus der tempforskjell=dugg. Greit når man skal rygge inn på en p-plass)

Lenke til kommentar
Er ikke varmeruter også noe "norsk" da? Jeg mener ikke som standardutstyr, men burde det ikke tilbys i Norge på linje med 4WD og varme i sidespeilene?

5415142[/snapback]

 

 

Kom på en annen kjekk ting vi i Norge av og til nyter godt av. Elektrisk oppvarmede speil!

5415404[/snapback]

 

Hehe.

 

Og setevarmere og kraftige varmeanlegg er andre ting vi har her i landet. Ikke alle importbiler som skilter med det.

Lenke til kommentar

Mye som er greit av det ja. Har oppvarmede speil og seter på min også. Begge deler er noe jeg har fått brukt for endel, særlig setevarmen. Når bilen har stått ute i -12 noen dager trenger man den varmen den kan gi.

 

Har en kamerat med en Jeep Cherokee, og noe litt rart med den er at den ikke har setevarmere, men hadde den vært kjøpt ny i Sverige i stede for Norge hadde den hatt det, litt merkelig synes jeg.

Lenke til kommentar

Har en kamerat med en Jeep Cherokee, og noe litt rart med den er at den ikke har setevarmere, men hadde den vært kjøpt ny i Sverige i stede for Norge hadde den hatt det, litt merkelig synes jeg.

5415674[/snapback]

 

Det kan vel kanskje ha noe med det norske avgiftssystemet å gjøre?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...