loden Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Hei, jeg og ein kompis bestilte oss begge to vannkjølingssett fra Waterchill, begge bestilte følgende sett: Waterchill 12v CPU/GPU/CHIP Men, når vi skulle koble opp settet i den ene PC`n fant vi fort ut at den ene pumpa lak som ei sil, denne pumpa fungerete i 20 sec før den slutta og gå... Når vi så prøvde pumpa som fulgte med i sett nr 2, så var denne forøvrig tett, men dog ikke til og få liv i! Noen som har vert bort i lignende? Har fulgt alle henvisninger, pumpa får strøm, det er vatten i den, og vifta til radiatoren som er kobla til pumpa går som ein drøm! Lyset lyser på pumpa, men den vil rett og slett ikke gå... Setter stor pris på all hjelp Endret 10. januar 2006 av loden Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Denne pumpa skal starte bare man setter molex-kontakten rett baki og hvis den ikke funker da...send den inn å få ny..Har aldri hatt problemer med min. Lenke til kommentar
loden Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Har koblet til molex-kontakten som forøvrig bare går an og koble til på en måte, riktig, som sagt pumpa har eit grønt lys og vifta på radiatoren går! Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da sender du den inn på sånn RMA, så skal du få ny regner jeg med...fordi det der er jo en fabrikk-feil når den er helt ny.Sånt som du opplever nå er kjipt.Håper det ordner seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå