El chico Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei Var forholdsvis stille rundt Canon under årets CES. Noen som har en formening om Canon kommer med nye IXUS-modeller i løpet av den nærmeste tiden? Kommer de med noe under PMA neste måned? Spent på om det blir flere manuelle instillingsmuligheter på neste "IXUS 750" El chico Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Det er på vei et Ixus Wireless. Kan virke som det blir et Ixus 55 med wifi funksjon. Ellers er jo både Ixus 55 og 750 såpass gode kamera at det egentlig ikke er noen grunn til forbedring. De lanserte jo 750 ganske nylig, selv om eneste forskjellen var større og dårligere skjerm og dårligere batterilevetid Hva mer skal Ixus modellene ha nå? 10 megapixler? Det blir bare for dumt på en slik liten bildebrikke. 7 er allerede hakket for mye. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 en ixus med manuell av og tv hadde vært noe Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 en ixus med manuell av og tv hadde vært noe 5413945[/snapback] Enig der, men jeg tror ikke det hører til markedsstrategien for Ixus-serien. Det vil i såfall skape en intern konkurranser mellom Canons produkter som de er redd vil skape problemer for de modellene de har satt av til denne kjøpergruppen. Skulle ønske det fantes mer seriøse kompakter, spesiellt i minikompakt-klassen. Det finnes alt for få kameraer av den lommevennlige typen som appelerer til meg. Venter i spenning på en liten modell jeg bare "må ha". Personlig ønsker jeg meg noe med fast brennvidde og stor blender (gjerne ned mot 2,0). Lenke til kommentar
El chico Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Blender- og lukkerprioritet er det er venter på. Casio har det på Z750 og Sony på sine P100 - 200. Fujifilm får det på F11 (hvis den noengang kommer på markedet)Men har mest lyst på Canon. A- og S-serien er for store og klumpete. Må være buksevennlig IXUS 750 er vel bare et forsøk på forlenge varigheten på IXUS 700. Lite utviklingskostnader for et "nytt produkt". IXUS 700 ble lansert for litt under 1 år siden, så det er snart på tide syns jeg med en ny lansering. Ofte går det også mye tid fra lansering til kameraene er i butikkhyllene. Enig der, men jeg tror ikke det hører til markedsstrategien for Ixus-serien. Det vil i såfall skape en intern konkurranser mellom Canons produkter som de er redd vil skape problemer for de modellene de har satt av til denne kjøpergruppen. Ser denne potensielle konflikten, men håper alikevel. Når andre kommer med lukker-/blenderprioritet må vel Canon følge etter. Har gjort det på skjermstørrelsen, selv om det tok sin tid... El chico Endret 11. januar 2006 av El chico Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå