anbar Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 suse 9.2 samsung clp 500n samsung jeg får ikke rettigheter når jeg er i linux-config som su. den ber meg om administrator passord og server... printeren kjører på nettverket som 193.168.0.104 siden jeg ikke fikk tilgang via linux-config (samsungs medfølgende software, prøvde med suse's printer stuff, men ppd filene var ikke godtatt og måtte derfor fjernstyre printeren fra en annen redhat maskin som da må være på... har noen et så jeg får kommet inn i linux-config? Lenke til kommentar
dayslepr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 *shrug* .. kan noen flytte tråden? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 *shrug* .. kan noen flytte tråden? 5413437[/snapback] Jepp (og rapporter, ikke post i tråden om du kan være så vennlig) Lenke til kommentar
anbar Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 beklager det skal ikke gjenta seg, men hvor var det jeg hadde postet den hen? trodde helt bastant at jeg nå hadde postet den i linux/unix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå