mandela Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 jeg har nettopp limt på en kjøleribbe (litt større enn orginalvifta) på mitt radeon 8500 le kort, har kjørt 3Dmark2001se i loop i en time og ribba er varm, jeg kan fortsatt ta på den uten å brenne meg (noe særlig :smile:). Ingen abnormaliteter på skjermbilde og ingen nedgang i scoren på 3dmark. jeg har likevel lyst til å klokke den ned litt så jeg er på den helt sikre siden. er ikke villig til å betale for powerstrip. finnes det freewarealternativer til dette programmet?? [ Denne Melding var redigert av: heraldo på 2002-09-09 23:08 ] Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 ?? er ikke powerstrip freeware? jeg kunne klokke opp/ned uten å betale... Lenke til kommentar
TuMaz Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Powerstrip har en slik meny som kommer opp hver gang man starter opp. Den gnager veldig. Startet på en ca 3 sekunds ventetid før man kunne lukke den, nå er den kommet opp i 15 sekunder hos meg. Slitsomt irriterende! Noen alternativ? Lenke til kommentar
warmaster Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Vel... et alternativ er jo å betale $29.95 for et knallbra produkt som du kan bruke i mange mange år til. Samme hvordan skjermkort du har så vil nok Powerstrip støtte det.... Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Den ventetiden blir bare lengre visst du ikke lukkertrykker exit på powerstripen når den startes.Nice prog btw :smile: Lenke til kommentar
mandela Skrevet 9. september 2002 Forfatter Del Skrevet 9. september 2002 http://www.rage3d.com/r3dtweak/ ser ut som denne fungerer greit, håper at jeg ikke mister for mange poeng i 3Dmark2001se da :smile: Lenke til kommentar
kgeeel Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Det finnes et program som er laget spesielt til Radeon kortene og det heter Rage3dTweak. Det er freeware og det laster du fra http://www.rage3d.com Jeg vil si at det uten tvil er det beste tweak prog til Radeon kortene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå