Plopix Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei! Eg stressa ikkje så veldig med å ta lappen når eg blei '18', eg hadde igrunn ikkje behov for den på dagen. No som eg har komt fram til at lappen er eit 'must' om du skal få få deg jobb (sjølv om det er kollektivt folk skal bevege seg..skjønn den!) er eg begynt å stresse litt meir med å ta den. No som eg er 19 1/2år skal eg endelig ta fatt og ringe etter oppkjøringstime, (er ferdig med alt ellers) Har ingen problemer med å kjøre bil, men er litt små flau for at eg er såpass treig Ka var din alder den dagen du tok oppkjøring (og bestod)? Lenke til kommentar
Hans Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ka var din alder den dagen du tok oppkjøring (og bestod)? 5413162[/snapback] Jeg var 18 år og 1 måned var litt kø, så fikk ikke tatt den på dagen Bestod heldigvis på første Lenke til kommentar
Mez Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 På dagen... bestod på første forsøk Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Telletråd, stenges. Om dette virkelig er av interesse for noen så send en pm med ønske om poll. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg