Myklebust89 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Driver med på et skoleprosjekt der jeg skal beskrive meg selv og mine ferdigheter ved hjelp av foto, og i den anledning tok jeg en del selvportrett? Noen som vil gi meg litt kritikk på dette? Blender: F7.1 Lukker: 1/5 Brennvidde: 6mm ISO: 400 Lenke til kommentar
Kaldvann Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hmm, dine ferdigheter er å røyke i smug? Hvis man bare ser på bilder så syns jeg det var stilig. Likte det absolutt men... skulle kanskje ønske at du satt på en annen måte, ser litt unaturlig ut den stillingen du har der Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Poenget med dette bildet var ikke å vise en av mine personlige ferdigheter, men å vise mine ferdigheter med kameraet. Stillingen var ikke veldig behagelig, men jeg mener bildet ble stilig. Litt annerledes, om dere/du skjønner. Annerledes er som oftest det samme som oppsiktsvekkende, og da er jo mitt mål nådd. Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Du er ikke gammel nok til å røyke... Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hmm. Det ser ut som du (på bildet) blir presset ned pga at du ikke har noe "luft" i bildet over deg, men under deg i stedetfor. Men det er kanskje meningen. Lurte også på hvor du har det 6mm-objektivet ditt fra! Skulle gjerne likt å prøvd det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 6mm er den reelle brennvidden på objektivet, ikke den 135-ekvivalente brennvidden. Jeg vet ikke hvilken brikke som står i kamera hans, men antar at tilsvarende brennvidde i 135-format er rundt 30mm. Eller synes jeg bildet er voldsomt '80-talls. Minner mye om den estetikken rockefotografer hadde på den tiden. Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Da så. Gir plutselig litt mer mening da ja Lenke til kommentar
engekri Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ikke så lurt å levere selvportrett hvor en røyker til lærerne? Eller? Jeg ville tatt et utsnitt som hadde flyttet deg litt lenger mot høyre i bildet. Lenke til kommentar
brainware Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Synes du har plassert deg litt for langt ut i bildet. Litt foran midtpunktet av bildet ville jeg tro var bra, og skapt balanse i bildet. Dersom du er ute etter ubalanse er det jo bra. Jeg synes bildet er godt, men personen er ikke helt skarp (ansiktet) noe som bør tilstrebes hvis bildet ikke er rent figurativt. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Takk for både konstruktiv og ikke fullt så konstruktiv kritikk, folkens. Når det gjelder det med røyking og lærere: mine lærere gir en god faen. Lenke til kommentar
engekri Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Lærerne gir faen og det gjør du og? regner med du lurer på hvorfor jeg henger meg sånn opp i dette, men du får fram hvordan veldig mange ungdommer har det som en bieffekt av bildet; bra gjort! Lenke til kommentar
Andyax Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Føler bildet forteller at dette er en sprø gutt som akkurat nå slapper av med røyken sin. Dette fungerer veldig bra med de skrå linjene som gjør meg litt svimmel, og at du sitter litt på kanten av bildet (Jeg føler at denne personen er litt annerledes, litt rar) Hvis du er litt.. hva skal jeg si?...sprø, så syntes jeg det kommer veldig fint frem. Derfor syntes jeg bildet er veldig fint. Samtidg er det høye kontraster og skarpe fine detaljer i veggen og i gresset. Bra jobba Uff. Noe av det jeg skrev over kan være litt rart skrevet. Er litt trøtt bare. Endret 10. januar 2006 av Andyax Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Andyax.... Du er et herlig. Ja, jeg vil kalle meg litt rar, og blir ofte kalt det. Småsprø, spesiell og lettere gal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå