Gå til innhold

Kritikk på selvportrett?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Poenget med dette bildet var ikke å vise en av mine personlige ferdigheter, men å vise mine ferdigheter med kameraet.

Stillingen var ikke veldig behagelig, men jeg mener bildet ble stilig. Litt annerledes, om dere/du skjønner. Annerledes er som oftest det samme som oppsiktsvekkende, og da er jo mitt mål nådd.

Lenke til kommentar

Hmm. Det ser ut som du (på bildet) blir presset ned pga at du ikke har noe "luft" i bildet over deg, men under deg i stedetfor. Men det er kanskje meningen.

Lurte også på hvor du har det 6mm-objektivet ditt fra! Skulle gjerne likt å prøvd det :D

Lenke til kommentar

6mm er den reelle brennvidden på objektivet, ikke den 135-ekvivalente brennvidden. Jeg vet ikke hvilken brikke som står i kamera hans, men antar at tilsvarende brennvidde i 135-format er rundt 30mm.

Eller synes jeg bildet er voldsomt '80-talls. Minner mye om den estetikken rockefotografer hadde på den tiden.

Lenke til kommentar

Synes du har plassert deg litt for langt ut i bildet.

Litt foran midtpunktet av bildet ville jeg tro var bra, og skapt balanse i bildet.

Dersom du er ute etter ubalanse er det jo bra.

Jeg synes bildet er godt, men personen er ikke helt skarp (ansiktet) noe som bør tilstrebes hvis bildet ikke er rent figurativt.

Lenke til kommentar

Føler bildet forteller at dette er en sprø gutt som akkurat nå slapper av med røyken sin. Dette fungerer veldig bra med de skrå linjene som gjør meg litt svimmel, og at du sitter litt på kanten av bildet (Jeg føler at denne personen er litt annerledes, litt rar) Hvis du er litt.. hva skal jeg si?...sprø, så syntes jeg det kommer veldig fint frem. Derfor syntes jeg bildet er veldig fint. Samtidg er det høye kontraster og skarpe fine detaljer i veggen og i gresset. Bra jobba :)

Uff. Noe av det jeg skrev over kan være litt rart skrevet. Er litt trøtt bare.

Endret av Andyax
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...