ronnyaa Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Samboeren har nå gått til anskaffelse av en SHG-D600E telefon, og hun ønsker selvfølgelig å spille alt mulig rare greier på den. Så jeg lurer på hvordan i alle dager får jeg overført det til den fra pc'n ? Finner ikke de "rette" mappene for spill på den.. På forhånd takk for respons :-D Lenke til kommentar
eblth Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Bare følg denne instruksjonen: (Er for D500, men funker også for D600) Itillegg kan du jo lese litt her. Litt komplisert, men funker fint etter litt arbeid! Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Bare følg denne instruksjonen: (Er for D500, men funker også for D600)Itillegg kan du jo lese litt her. Litt komplisert, men funker fint etter litt arbeid! 5415686[/snapback] Har sett gjennom disse før, så jeg hadde ett lite håp om at det var en enklere måte å gjøre det på Men takk for tipset uansett, blir vel å krype til korset å gjøre det på den måten.. (noe jeg ikke ser fram til... hehe) Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis du har en hjemmeside, kan du laste opp spillet til en egen mappe der, for så å wappe inn til siden. Da skriver du bare inn adr i wapleser som http://www.minside.com/mittspill/filnavn.jar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå