eberland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Halloen Ser at Netshop har dette på ukens tilbud. 3,5" HD kabinett med LAN port til en fornuftig pris (650kr) Noen som har erfaring med dette? Det jeg lurer mest på er brukervennelighet og om det støtter skriving til NTFS (ikke noe Linux-lurium) Fant litt info om det på noen tyske sider utan at jeg ble så mye klokere.... Håper none har noe lurt å si om denne? Endret 9. januar 2006 av eberland Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det jeg lurer mest på er brukervennelighet og om det støtter skriving til NTFS (ikke noe Linux-lurium) 5412897[/snapback] Altså: Hvordan filsystem du velger å ha på disken er jo opp til deg, og om du skal bruke disken på Windows eller Linuxsystem. Ergo sum støtter den skriving og lesing bpde fra NTFS, FAT32 og EXT filsystemer. Alle kabinetter gjør det! Lenke til kommentar
eberland Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Det jeg lurer mest på er brukervennelighet og om det støtter skriving til NTFS (ikke noe Linux-lurium) 5412897[/snapback] Altså: Hvordan filsystem du velger å ha på disken er jo opp til deg, og om du skal bruke disken på Windows eller Linuxsystem. Ergo sum støtter den skriving og lesing bpde fra NTFS, FAT32 og EXT filsystemer. Alle kabinetter gjør det! 5412934[/snapback] Kanskje jeg blander sammen litt, men mener å ha lest om enten en Linksys NAS enhet eller en ASUS accesspunkt som kjører linux for å håndtere hardisker og derfor ikke støtter skriving til NTFS. Lenke til kommentar
Bootsy Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Støtter bare FAT32 i følge dataarket du finner her. Den filen fant jeg forøvrig bare på den tyske siden. Lenke til kommentar
eberland Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Jepp. sendte en mail til Fantec og fikk svar fra Netshop. Støtter bare skriving til FAT. DVS at det ligger noe lurt linux inni boksen :-( Da var den plutselig ikke så kul.. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 En annen ting som gjorde den mindre kul var at den bare støtter directory/filnavn på maks 12 tegn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå