MarKra Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 I det siste har PC'en min begynt å oppføre seg merkelig. Den har fått for vane å plutselig vise et blått skjermbilde noen ganger med tekst, noen ganger uten, Før den raskt starter på nytt. I andre tilfeller har skjermen blitt svart, den har fryst helt som om man trykka på en pauseknapp, og den har blitt helt skurrete og vist meldingen "Input Signal Out of Range". Disse har ført til at jeg må restarte manuelt. Disse problemene oppstår for det meste mens jeg spiller spill (World of Warcraft), har forekommet en del ganger mens jeg laster ned ting fra internett, men innimellom også når jeg gjør noe så enkelt som å surfe på internett. Det er antakelig ikke overopphetelse da den kan finne på å gjøre dette bade rett etter maskina har blitt skrudd på, samt når den har vært på i timevis. Hvis du tror du vet om noe som kan hjelpe er jeg glad for å høre det. Takk! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Aller først bør du prøve nye drivere til skjermkort og hovedkort(brikkesett). Du bør nok fjerne virus og spyware på maskina. Hvilken sikkerhetsprogramvare har du? Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Takk, det skal jeg prøve. Jeg bruker AVG Free Antivirus og ZoneAlarms Brannmur. Lenke til kommentar
Freddish Skrevet 13. januar 2006 Del Skrevet 13. januar 2006 AVG er det dårligste antivirus programmet du kan få. Den skåret dårligst av alle free programmer som er der ute. Bruk Avast eller clamwin. Prøv nye drivere til skjermkortet ja. Ellerså er det pga for høy varme på pcn. Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 13. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2006 Det var en PC fikser som tipsa meg om AVG Skal prøve de du foreslår Tviler på at varmen har noe med det å gjøre, det skjer både rett etter oppstart og etter lang tid med bruk. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Blue--Sky Skrevet 15. januar 2006 Del Skrevet 15. januar 2006 (endret) Jeg hadde et lignende problem for noen mnd siden, da var det minnebrikkene som tok kvelden. Pc hadde fungert utmerket i 5mnd, men så fikk jeg veldig ofte bs med etterfølgende reboots. Prøv og kjør memtest86+ og se om brikkene fungerer. Endret 15. januar 2006 av Blue--Sky Lenke til kommentar
MarKra Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Lasta ned memtest86+, men fikk en feilmelding da jeg prøvde å innstallere det. Noe annet jeg kan gjøre? Eller vet du om et bra sted for å få PCen reparert? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå