Poppeost Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hei! Jeg lurer på å kjøpe en Acer TravelMate 4061, men kan ikke finne noen tester på denne. Noen som vet om det er en grei pc? Kommer til å bli mest brukt til surfing på nett, litt nedlastinger, oppgaveskrivinger osv. Noen som har peil? Endret 9. januar 2006 av Poppeost Lenke til kommentar
jager83 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sikkert en grei maskin. Men om du spytter i handsken og slenger på en lille sum ekstra får du storebror Acer 4062 WLMi som er en mye bedre løsning i mine øyne. Acer 4062 WLMI er ven velbalansert laptop med en god prosessor i Centrino 1,7, en effektiv minneløsning med 1*512 DDR II ram. Dessuten er oppløsningen 1280 / 800 i stedet for 1024 / 768. Såvidt jeg kan se er det dessuten det vanlige knallskarpe TFT LCD panelet i disse laptopene, uten crystalbright kontrastbelegget (som jeg ikke er noen tilhenger av i alle fall!!). Det er en stor bonus. Vet ikke hvem som er best på priser men ser 4062 WLMi er tilgjengelig til rundt 8300,- på MPX.no og det er i alle fall ikke noen vond pris for en laptop som er så velbalansert og god som dette her. Den du spørr om vil naturligvis være mer enn god nok til vanlig surfing, skolearbeid og den slags, men det vil så og si alle den dag idag. Mitt tips vil dog være ganske mye bedre egnet uten at det merkostnaden volder deg søvntrøbbel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå