Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg fikk endelig skaffet meg The Fugitive på DVD for noen dager siden. En film som jeg synes er unektelig bra. Nå har jeg lyst på flere slike filmer, som står i stil til The Fugitive, U.S. Marshals og The Hunted (har sett dem alle tre). Hvilke andre slike "jakt"-filmer er bra å få med seg? Takk for svar. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Slenger meg på denne, har sett de to første du nevner og har såklart Jaget på dvd. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Shoot To Kill er vel den slags type film kanskje... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Tja, får se litt nærmere på den. For å ha det klart, jeg ser ikke etter filmer som Saw og Hannibal, hvor politiet liksom er på jakt etter en seriemorder (e.l.), men mer slik som i de tre filmene jeg nevnte i første post, at en person rømmer, og noen følger etter, etc. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tja, får se litt nærmere på den. For å ha det klart, jeg ser ikke etter filmer som Saw og Hannibal, hvor politiet liksom er på jakt etter en seriemorder (e.l.), men mer slik som i de tre filmene jeg nevnte i første post, at en person rømmer, og noen følger etter, etc. 5412612[/snapback] Så se den da vel mr. kresen, den handler om en jakten på en morder over fjellet bl.a., må vel være midt i blinken... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Joda, joda, jeg hintet ikke til den. Jeg mente generelt, slik at ingen nevner filmer som Hannibal, osv. Som jeg sa skal jeg se nærmere på filmen du nevnte. Den har fått ganske grei kritikk også. Lenke til kommentar
_crs_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 For ikke å snakke om jakten på av alle jakten på filmene, First Blood, den første og absolutt beste Rambo filmen. Faktisk en aldri så liten favoritt. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Wrongfully Accused, en klassiker. Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg kunne likesågodt opprettet denne tråden selv... Jeg elsker den filmen som bare rakkern. Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Amos & Andrew (1993), dog mer komedie enn action. Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 IMDb foreslår dette. Minority Report kanskje den beste av de forslagene Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Wrongfully Accused, en klassiker. 5415967[/snapback] Hysterisk morsom film. Synes den er kjempedigg. Problemet er bare at jeg ikke finner den på DVD her i europa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå