SupRnova Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Heisann! Jeg har et Geforce 4 Asus MX 440-SE 128MB, og jeg lurer på om hvordan eller er det mulig å få noe mer kraft i dette kortet? kan dette gjøres i bios? Eller trenger jeg et sesielt program? Takker for alle tips! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Foreslår at du slår til her: http://bruktmarked.hardware.no/annonse.php?a=40299 Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 ja nå tenkte jeg nå mer heller på å prøve å kjøre litt mer ut av det kortet jeg allerede har Lenke til kommentar
Satricom Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 ja nå tenkte jeg nå mer heller på å prøve å kjøre litt mer ut av det kortet jeg allerede har 5417379[/snapback] Ikke for og dra ut noe håp som du har, så vil det ikke hjelpe stort og overklokke det kortet. Smartere og kjøpe nytt. Det er et godt valg og gå for det kortet til 600kr. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Bruk Rivatuner eller Powerstripe og se om du for litt mer kraft ut av det. Men som Jarmo sier, det er ikke mye A hente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå