leifeinar Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) leste for lenge siden at microplex sine psuer kommer i ny utgave, så jeg har ventet på dem siden jeg må ha meg en ny en. må si jeg ble enda mere ivrig da jeg så de.... LINK HER endelig en annen psu som kommer med avtagbare kabler og 600W. og de lover et max 12 på 52A og med papst vifta på toppen er dette noe jeg tror jeg må kjøpe Endret 9. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
sigen Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Var nettopp innom og kikket, la også merke til at disse snart skal komme. Fikk lyst på en med en gang, men så var det bare problemet med penger/prioriteringer, og at jeg allerede har en 500W MIST, så jeg trenger strengt tatt ikke ny PSU enda. Venter heller til jeg trenger ny, da finnes det sikkert enda flere modulære PSU'er, og de er nok enda litt kraftigere. Men utenom det hadde jeg kjøpt en om jeg "trengte" en Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) har en 350 W jeg riktig nok en seasonic og den er extremt bra.... men tror jeg blir nødt og prøve meg på det nye ATI kortet som kommer, og da må jeg nok ha litt mere guffe. hadde egentlig trodd at ting skulle bli bedre når man går ned på produksjons teknikken men effektkravene går jo bare oppover. kan jo være at det kommer kort med eskter psu som dette asus extreme kortet gjør så da slikker man vel. har så sykt mye kabelrot bak skrivebordet så en liten til gjør vel ingen ting..... asus X1900 XTX extreeme edition, høres litt rått ut Endret 10. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den 600watteren med avtagbare kabler var meget sexii, men synes 1100 kr + kabler og frakt er noe stivt. Ihvertfall når jeg ikke trenger den engang (har allerede en MIST 2.0 500W som jeg er kjempefornøyd med) Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) jo den er noe stiv ja em er jo en 500W til 900,- må si jeg liker avtagbare kabler. tror jeg bruker 1/3 av de kablene jeg har og resten ligger og flyter hvilken psu er det de bygger om? Endret 10. januar 2006 av leifeinar Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Mener da det var F/S? Uansett virka det som fine PSUer, men jeg synes det blir litt for mye å betale, men skjønner jo at det er en grunn til den litt stive prisen. Kunne gjerne blitt produsent med mindre watt! Endret 10. januar 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Pels Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Digg ! Men at det ikke medfølger kabler,.. Lenke til kommentar
andreg Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Den der 600 watteren ser veldig fristende ut! Synes det er en god ide å selge kablene separat så man kan plukke med det man trenger, særlig når kablene leveres i to lengder. Kan nok fort bli at jeg flytter Modstreamen over i "reserve"-maskina, og kjøper en sånn, men det avhenger av hva prisen på kablene blir. Er ikke villig til å gi så mange hundre for kabler når PSU'en koster 1100,-... Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Var litt stiv pris på de nye MIST PSU, og att dem ikke blir levert med ett rikelig utvalg av kabler sånn som Hiper 580W jeg kjøpte syntes jeg er tåpelig. Men Microplex har vel håp om noen ekstra bestillinger etter vært som folk bygger om, eller kjøper nytt utstyr. Endret 10. januar 2006 av Chevelle Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Disse strømforsyningene frister, men litt off topic: Den nye ATX standarden spesifiserer max. 20A for +12V linjene. Skal all denne effekten kunne leveres holder det ikke med 2 stk. +12V linjer. MIST 600W har derfor 4 stk. +12V linjer. Hvorfor har den nye ATX standaren spesifisert at det er max 20A per 12V linje? Lenke til kommentar
_M@ts_ Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Nice, det blir hvertfall en slik en på meg Selv om den er dyr så er den verdt det ! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Digg ! Men at det ikke medfølger kabler,.. 5416138[/snapback] jo det er skeg dumt, kunne hatt kabelpakker, en med 45 cm og en med 60 cm. Lenke til kommentar
BUCK Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 Så spennende ut disse. Ikke usannsynlig at en av dem havner i PCen min. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Har veldig lyst på en slik 600w eg også. Kablene ligger på fra 30kr for de enkleste til 79kr for den lengste 24pins kabelen. Link Regner med at det er disse kablene man skal kjøpe til. Endret 11. januar 2006 av Dragavon Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Fikk lyst på en sånn en jeg å =) Men er disse VELDIG stillegående?! Har nå en psu som "bråker" 26db, og jeg syns det er temmelig mye! Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 MIST - the sound of Silence. På min gode gamle mist (har samme vifte som den nye) "bråker" elektronikken mer enn selve vifta. Hører den dersom det er stille i rommet, og jeg har hodet inntil, men ikke ellers. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Men er disse VELDIG stillegående?! Nærmest lydløst ville jeg sakt. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 må faktisk innrømme at det som lokker meg hit er at det er en ferdig modda psu når det kommer til vifte. og dermed kraftig redusert lydnivå Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Så denne vil jeg knapt høre? PSU'en min er det eneste jeg hører nå nærmest så vis jeg får den nærmest lydløs blir dataen min også det =) Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 (endret) Tro meg; Du vil irritere deg mer over skjermkortvifte, harddisker, DVD-spiller/brenner osv. mer enn vifta på PSU'en, den er tilnærmet lydløs Endret 12. januar 2006 av sigen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå