tmisund Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Noen som kan komme forslag til steder på nette hvor jeg kan skaffe meg et gammelt dual socket 370 hovedkort? Har allerede leita på ebay, finn.no, hw.no og qxl. Trenger nemlig et dual 370 socket hovedkort som har minimum 1 64 bits PCI port, helst 2, men finner ingen som har dette ute til salg! Alle forslag blir tatt med åpne hender ps. Håper dette denne posten er lagt inn i feil kategori Lenke til kommentar
Pollux Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Seriøst?? Det tror jeg du må lete lenge etter Kjøp deg et nyere system du, da er det hvertfall en viss sjanse... Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Trenger nemlig et dual 370 socket hovedkort som har minimum 1 64 bits PCI port, helst 2, men finner ingen som har dette ute til salg! 5412350[/snapback] En mere realistisk ting ville være å finne ut om noen faktisk har produsert et slikt kort, selv om jeg tror svaret kommer til å bli det samme som jakten din hittil. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Trenger nemlig et dual 370 socket hovedkort som har minimum 1 64 bits PCI port, helst 2, men finner ingen som har dette ute til salg! 5412350[/snapback] En mere realistisk ting ville være å finne ut om noen faktisk har produsert et slikt kort, selv om jeg tror svaret kommer til å bli det samme som jakten din hittil. 5412605[/snapback] Hva er det du mener? Det finnes hauger av hovedkort med dual s370 og PCI-X-slotter. I farten fant jeg f.eks dette blant denne listen (de fleste ServerWorks-kortene har PCI-X). Men å få tak i et slikt kort er verre. Den eneste muligheten jeg ser er å oppsøke eBay. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hva er det du mener? Det finnes hauger av hovedkort med dual s370 og PCI-X-slotter. I farten fant jeg f.eks dette blant denne listen (de fleste ServerWorks-kortene har PCI-X). Men å få tak i et slikt kort er verre. Den eneste muligheten jeg ser er å oppsøke eBay. 5412715[/snapback] Heh, se det fantes noen som kunne rette på meg. Takker. Lenke til kommentar
tmisund Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Trenger nemlig et dual 370 socket hovedkort som har minimum 1 64 bits PCI port, helst 2, men finner ingen som har dette ute til salg! 5412350[/snapback] En mere realistisk ting ville være å finne ut om noen faktisk har produsert et slikt kort, selv om jeg tror svaret kommer til å bli det samme som jakten din hittil. 5412605[/snapback] Hva er det du mener? Det finnes hauger av hovedkort med dual s370 og PCI-X-slotter. I farten fant jeg f.eks dette blant denne listen (de fleste ServerWorks-kortene har PCI-X). Men å få tak i et slikt kort er verre. Den eneste muligheten jeg ser er å oppsøke eBay. 5412715[/snapback] Kjenner allerede til ServerWorks serien, men takk for fyldig innlegg. Problemet mitt er å få tak på godsakene Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Kjenner allerede til ServerWorks serien, men takk for fyldig innlegg. Problemet mitt er å få tak på godsakene 5417813[/snapback] eBay er jo et alternativ hvis du virkelig vil ha tak i et slikt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå