cyberspin Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg har akkurat satt inn et plexivindu i mitt kabinett .. siden jeg ikke kjøpte plexiglass fra microplex men heller fikk gratis hos glassmester så har jeg ingen list rundt. Det ser litt bedre ut når man har en tynn dekorlist rundt selvom jeg ikke skjærte altfor jalla. Så at microplex var utsolgt for disse dekorlistene sine nå. Derfor lurte jeg på om det var noen som visste om "butikker" som selger lignende lister (byggvarehandler etc .. ) evt. butikk kjeder. Må jo være noe som lages som bruker lignende lister om det ikke akkurat er til et pc kabinett :razz: Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Visst du ikkje vil vente på mircoplex, så kan du jo ta en ledning (i ønska farge) og kutte den litt på eine sida då, og bruke d til list.. en ide å kutte litt beint då, ellers blir det ikkje så fint at d jer noke :smile: Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Håper noen kan svare på spørsmålet ditt, har selv lurt på det samma lenge :smile: (..selv om jeg har kjøpt window-kit hos microplex, noe jeg syns var helt suverent for en billig penge!). Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Du kan bruke universal kantlist til snøscootervindskjerm. Den er 8,5 mm bred, og er laget av _sort blank_ PVC Du for de kjøpt i metervis. Hvis du ringer til Alta Scooter og Mc, (delelageret) så sender de dette i brev hvis du setter inn beløpet på konto. Er dette gjort før klokken 14, så går det i posten samme dag. Jeg betalte vel 38 kroner for 1,2 meter, levert i postkassen. Slå den! http://www.altascooter.no/kontakt_oss.htm (regner vel med dette plutselig dukker opp hos microplex til 60 kroner metern nå :wink: ) [ Denne Melding var redigert av: Arctic på 2002-09-10 00:29 ] Lenke til kommentar
Muic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 kapp opp en bøybar/stiv strømledning, slik som ligger inne i vegger osv. ta ut metall rundingen inni, bøy den rundt kanten på vinduet. ble ganske smooth på koffert pcen min i allefall. Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 "metall rundingen inni" ? :smile: fint hvis du kunne forklare hva du mener med metall runding :razz: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Har hørt at det er vanskelig og få et bra kutt. Lenke til kommentar
henriksern Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 i RC/Hobby butikker f.eks Norwegian Modellers har de sånn list.. de bruker det til vinduene på RC flya ;D Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 11. september 2002 Del Skrevet 11. september 2002 Ja stemmer det (glemte det i farta) Norwegian Modellers har noe som kalles for U-trim kantlist. Koster 68,- for 120 cm. art nummer er FRP 0147 Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 11. september 2002 Forfatter Del Skrevet 11. september 2002 er det mulig å bestille denne listen over internett ? Lenke til kommentar
cyberspin Skrevet 12. september 2002 Forfatter Del Skrevet 12. september 2002 Quote: Den 2002-09-11 22:25, Arctic skrev:Ja stemmer det (glemte det i farta) Norwegian Modellers har noe som kalles for U-trim kantlist. Koster 68,- for 120 cm. art nummer er FRP 0147 denne listen Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 12. september 2002 Del Skrevet 12. september 2002 Ikke i noen webshop som jeg vet om. Men du kan jo karre deg til websiden deres, og sende de en mail, hvis du ikke ønsker og ringe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå