Jalla Karlsen Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Aksjon CyberCity Normenn Normenn !!! Husker dere de dager vi surfet med modem og taksameterpriser (fysj) Da sto det der ett firma fram for oss, Ja de gjorde det vi alle drømte om, De satte igang fastpris "bølgen" Ja det var en gang ett lite firma fra nord der alle trollan bor som torde det alle andre ikke ville og kjøre på med fastprispille :smile: Nå sitter de der øde og forlatt på sin ensomme knatt :sad: Hilsen "Aksjon CyberCity" http://www.cybercity.no/ [ Denne Melding var redigert av: Jalla Karlsen på 2002-09-09 21:49 ] Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 O Gud hvor godt et dikt du på ditt tastatur har tastet! Men et spørsmål som i mitt hode oppstår som dugg på morgenstund, som morgensol fra mørket. Et spørsmål, et spørsmål, er hva jeg har igjen. Vil du svare, vil du ei? Dette vet kun I Da spør jeg deg, min kjære venn: hvem **** er Cybercity? *kremt*...nei, har sikkert hørt om dem, men...hva er det du vil med denne posten? Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 Jeg trykket, jeg leste, jeg stakk. Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 9. september 2002 Del Skrevet 9. september 2002 jajja.. hadde cybercity heilt t abonemange våra blei overførst ttiscali.. ka d e du vil oss ska jer i dinna aksjonen no da? d lure no ej på.. -Kim- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå