bjornegil Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har redigert min ferie film og har laget den som mpeg2 fil. Skal ha den over på DVD men programmet som fulgte med DVD brenneren er noe dritt. Noen som vet om noe som er bedre og helst er på norsk.. Hjælp!... Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei. Du kan finne gratis program i den første posten her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380032 Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hei.Du kan finne gratis program i den første posten her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=380032 5412502[/snapback] hvilket?? Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hvilket?? Under: DVD/CD/Images, er det vel et par stykker. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 skulle gjerne hatt et program man kan lage menyer til DVD .. For jeg har ett par redigerte filmer jeg skal ha på en DVD. Lenke til kommentar
karasjok Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 skulle gjerne hatt et program man kan lage menyer til DVD .. For jeg har ett par redigerte filmer jeg skal ha på en DVD. 5417248[/snapback] For det første så er det ikke så enkelt å redigere filmer, sier ikke at det er direkte vanskelig heller. Tar litt tid å komme seg inn i det, håndterer man en PC godt så tar det ikke lang tid før man mestrer kunsten. For det andre så vet jeg ikke om det i det hele tatt finnes videoredigerings programmer som er på norsk, aldri vært borti noe sånt. Vil anbefale Adobe Premier Elements 2.0, den har muligheten for å lage meny også. Usikker på om man kan lage bevegelig meny. uansett så skal denne være veldig brukervennlig, den kan visstnok gjøre nesten hele jobben for deg. Det vil si at du bare trykker på en knapp, i menyen, og resten tar programmet seg av. Importering, meny bygging, komprimering og brenning. Ganske genialt spør du meg. Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 skulle gjerne hatt et program man kan lage menyer til DVD .. For jeg har ett par redigerte filmer jeg skal ha på en DVD. 5417248[/snapback] For det første så er det ikke så enkelt å redigere filmer, sier ikke at det er direkte vanskelig heller. Tar litt tid å komme seg inn i det, håndterer man en PC godt så tar det ikke lang tid før man mestrer kunsten. For det andre så vet jeg ikke om det i det hele tatt finnes videoredigerings programmer som er på norsk, aldri vært borti noe sånt. Vil anbefale Adobe Premier Elements 2.0, den har muligheten for å lage meny også. Usikker på om man kan lage bevegelig meny. uansett så skal denne være veldig brukervennlig, den kan visstnok gjøre nesten hele jobben for deg. Det vil si at du bare trykker på en knapp, i menyen, og resten tar programmet seg av. Importering, meny bygging, komprimering og brenning. Ganske genialt spør du meg. 5417376[/snapback] Filmene er ferdige redigerte men jeg har ikke vært så mye borti DVD brenning. I Nero er det mulighet for å lage meny for Dvd men jeg har bare prøve versjonen... Og etter som jeg er gjerrig så håpet jeg at det kunne vært et forståelig program tilgjengelig på nettet Lenke til kommentar
bjornegil Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Pinnacle Studio er å få på norsk språk Endret 11. januar 2006 av bjornegil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå