Lars! Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Fekk denne meldingen i stad: Medling fra FROM til TO den xxxxxxxx STOP! WINDOWS REQUIRES IMMEDIATE ATTENTION. Windows has found 55 Critical System Errors. To fix the errors do the following: 1. Download Registry Update from: www.regfixit.com osv. FAILURE TO ACT NOW MAY LEAD TO SYSTEM FAILURE Kva er dette for noko? Er dette noko tull som vil at eg skal innstallere noko som egentlig er virus eller liknande eller er det noko eg må ta serriøst? Endret 9. januar 2006 av Lars89 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Spam, du har fått malware i boxen din...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvis du ønsker virus og spyware på PC'en så er det bare å følge slike råd. http://forum.kaspersky.com/lofiversion/index.php/t3421.html Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Og det betyr? Er det noko farlig å gå inn på den linken? Har nettop formatert, så har ikkje fått oppdatert virsuprogrammet eller noko... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Og det betyr? Er det noko farlig å gå inn på den linken? Har nettop formatert, så har ikkje fått oppdatert virsuprogrammet eller noko... 5412164[/snapback] Farlig er det vel ikke men de prøver å selge et program eller to til deg.... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Det jeg mener er at den beste virusbeskyttelsen er å være litt kritisk. Og SPAM er det jo all mulig grunn til å være kritisk til. De inviterer jo til å gjøre noe som kan være dumt for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå