Even89 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Følger det med et program med PSP'en som gjør sånn at jeg konvertere filmene så de passer i en psp bedre.. Eller går det i det hele tatt ikke ann å ta helt vanlige filmer fra pc'en til psp? Jeg spør siden jeg skal kjøpe meg en om et par dager, og lurer derfor på om det er noe bra kjøp for meg. og hva er forskjellen på versjonene? blir psp'en bedre hvis du oppdaterer den? Endret 9. januar 2006 av Even89 Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Følger ikke med noen programvare for og konvertere film til mpeg4 som psp'n liker. Men finnes en god del gratis programer som du kan laste ned som gjør hele jobben for deg:) Vist du har psp'n i samtidig ja så legger tilogmed programet filmene inn i mappen på psp'n der de skal være:) Når det gjelder oppdateringer, så er de ikke vits i og ha noen nyere verson en 2.00 For på 2.00 har du web browser og mulighet for og spille homebrew + muligheten for og nedgradere til 1.5 sånn att du kan spille sikerhetskopiene av spillene dine *host* På de oppdateringe som er over 2.00 så får du ikke med noe mere og trakte etter:) Så hold deg til 2.00;) Lenke til kommentar
dorR Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Følger ikke med noen programvare for og konvertere film til mpeg4 som psp'n liker.Men finnes en god del gratis programer som du kan laste ned som gjør hele jobben for deg:) Vist du har psp'n i samtidig ja så legger tilogmed programet filmene inn i mappen på psp'n der de skal være:) Når det gjelder oppdateringer, så er de ikke vits i og ha noen nyere verson en 2.00 For på 2.00 har du web browser og mulighet for og spille homebrew + muligheten for og nedgradere til 1.5 sånn att du kan spille sikerhetskopiene av spillene dine *host* På de oppdateringe som er over 2.00 så får du ikke med noe mere og trakte etter:) Så hold deg til 2.00;) 5413457[/snapback] Faen... Det har irritert meg lenge, oppgraderte også stod det 2.00, men så ble det faen meg 2.60... Skal til Thailand snart da... Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Følger ikke med noen programvare for og konvertere film til mpeg4 som psp'n liker.Men finnes en god del gratis programer som du kan laste ned som gjør hele jobben for deg:) Vist du har psp'n i samtidig ja så legger tilogmed programet filmene inn i mappen på psp'n der de skal være:) Når det gjelder oppdateringer, så er de ikke vits i og ha noen nyere verson en 2.00 For på 2.00 har du web browser og mulighet for og spille homebrew + muligheten for og nedgradere til 1.5 sånn att du kan spille sikerhetskopiene av spillene dine *host* På de oppdateringe som er over 2.00 så får du ikke med noe mere og trakte etter:) Så hold deg til 2.00;) 5413457[/snapback] Kva program ambefaler du til konvertering. ( Frå avi til mpeg4 ) Lenke til kommentar
Itw Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Syntes Sony Psp Image Converte og PSP video 9 gjør jobben veldig bra:) Video 9 er jo gratis også da:) Så det er jo ett bra pluss:) Lenke til kommentar
norseson Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 (endret) Syntes Sony Psp Image Converte og PSP video 9 gjør jobben veldig bra:)Video 9 er jo gratis også da:) Så det er jo ett bra pluss:) 5413901[/snapback] Nice men kor har du lasta det ned frå? Edit: nei drit i det http://www.pspvideo9.com Endret 10. januar 2006 av norseson Lenke til kommentar
Sprengstoff Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Hei, Joda, sony har faktisk et eget program for håndtering av div media : http://www.sonymediasoftware.com/products/...uct.asp?pid=995 Ser greit ut, men det krever 2.0 eller over. Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Sony sin koster 20$ da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå