karl hungus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hei alle sammen Driver og pusler med nytt pc-kj¢p igjen... denne gangen vil jeg ha stillhet på kontoret! Har lest litt frem og tilbake og funnet ut at Antec Sonata II burde gj¢re susen, men jeg synes prisen er litt i stiveste laget. Finnes det rimeligere alternativer som bråker like lite ? Forresten, har jeg rett i at Sonata II er mindre vellykket enn forgjengeren ? Ser en del flere kritiske poster om IIern enn Iern. Tilfeldig ? Hjarteleg takk for svar Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 14. januar 2006 Del Skrevet 14. januar 2006 Har hatt Antec sonata II i snart 3 måneder og må si at jeg stort sett er fornøyd. Psuen er nærmest lydløs og kabinettet er lett å bygge i. Problemet er at selvom det er gummi dempere på diskplassene, var jeg plaget med during i kabinettet som forplantet seg fra de to western diskene jeg har i. Synes dette ble vanvittig irriterende i lengden, så nå henger diskene i gummistrikker og vibrasjonene er heldigvis borte, og kabinettet er nesten lydløst Lenke til kommentar
radiated Skrevet 16. januar 2006 Del Skrevet 16. januar 2006 Hvis du ikke er redd for litt plast, og klarer deg fint med 350W PSU, kan du se på T1 eller T2 fra Arctic Cooling. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Har hatt Antec sonata II i snart 3 måneder og må si at jeg stort sett er fornøyd.Psuen er nærmest lydløs og kabinettet er lett å bygge i. Problemet er at selvom det er gummi dempere på diskplassene, var jeg plaget med during i kabinettet som forplantet seg fra de to western diskene jeg har i. Synes dette ble vanvittig irriterende i lengden, så nå henger diskene i gummistrikker og vibrasjonene er heldigvis borte, og kabinettet er nesten lydløst 5439119[/snapback] Takk for respons ! Fulgte gummistrikkene med kabinettet ? Kommer trolig til å gå for Seagate-disker selv, tror de er litt roligere enn WD'ene. Lenke til kommentar
karl hungus Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Hvis du ikke er redd for litt plast, og klarer deg fint med 350W PSU, kan du se på T1 eller T2 fra Arctic Cooling. 5450473[/snapback] Tja, disse koster da omtrent like mye som Sonata II ? Er de bedre kanskje ? Lenke til kommentar
MajorSmith Skrevet 20. januar 2006 Del Skrevet 20. januar 2006 Jeg har også hatt T1 et års tid før jeg byttet til Antec pga av at jeg trengte større strømforsyning, og jeg kan med hånden på hjertet si at AC T1 er stillere enn antec, bla pga gummiopphenget på harddisken. Ulempen er at det kun er plass til en disk i den kassa. Nei gummistrikker følger ikke med SonataII, jeg har brukt slike gummipakninger rørleggere bruker på litt større rør, men det er flere her på forumet som også har brukt vanlige gummistrikker også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå