Gå til innhold

Billigere stillhet enn Sonata II ?

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

Driver og pusler med nytt pc-kj¢p igjen... denne gangen vil jeg ha stillhet på kontoret!

Har lest litt frem og tilbake og funnet ut at Antec Sonata II burde gj¢re susen, men jeg synes prisen er litt i stiveste laget. Finnes det rimeligere alternativer som bråker like lite ?

Forresten, har jeg rett i at Sonata II er mindre vellykket enn forgjengeren ? Ser en del flere kritiske poster om IIern enn Iern. Tilfeldig ?

Hjarteleg takk for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt Antec sonata II i snart 3 måneder og må si at jeg stort sett er fornøyd.

Psuen er nærmest lydløs og kabinettet er lett å bygge i. Problemet er at selvom det er gummi dempere på diskplassene, var jeg plaget med during i kabinettet som forplantet seg fra de to western diskene jeg har i.

Synes dette ble vanvittig irriterende i lengden, så nå henger diskene i gummistrikker og vibrasjonene er heldigvis borte, og kabinettet er nesten lydløst :)

Lenke til kommentar
Har hatt Antec sonata II i snart 3 måneder og må si at jeg stort sett er fornøyd.

Psuen er nærmest lydløs og kabinettet er lett å bygge i. Problemet er at selvom det er gummi dempere på diskplassene, var  jeg plaget med during i kabinettet som forplantet seg fra de to western diskene jeg har i.

Synes dette ble vanvittig irriterende i lengden, så nå henger diskene i gummistrikker og vibrasjonene er heldigvis borte, og kabinettet er nesten lydløst :)

5439119[/snapback]

Takk for respons !

Fulgte gummistrikkene med kabinettet ? Kommer trolig til å gå for Seagate-disker selv, tror de er litt roligere enn WD'ene.

Lenke til kommentar

Jeg har også hatt T1 et års tid før jeg byttet til Antec pga av at jeg trengte større strømforsyning, og jeg kan med hånden på hjertet si at AC T1 er stillere enn antec, bla pga gummiopphenget på harddisken. Ulempen er at det kun er plass til en disk i den kassa.

Nei gummistrikker følger ikke med SonataII, jeg har brukt slike gummipakninger rørleggere bruker på litt større rør, men det er flere her på forumet som også har brukt vanlige gummistrikker også :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...