DE1 Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Morn! Jeg og 15 stk. til skal leie et lokale og lage et lite LAN/sosial kveld/natt - Det blir en fredag til lørdag og vi skal spise pizza, godteri, se på film (leie prosjektor) og selvfølgelig spille MASSE data! Trenger litt tips til hvordan vi bør organisere dette. Det kommer ca 10 jenter til som skal se på film den natta - Hvilke spill er enkle å få tak i til 15 stk.? - Hvordan bør vi sitte på bord? (Rekker, ovenfor hverandre, to og to, grupper, osv.) - Hvilke filmer kan være greit å vise? Kan hende det kommer fler spørsmål etter hvert Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 ny form for date el? :!: Spill CS med 3 lag. Ellers er BF2 greit......kan jo ty til gamle slager som Rune og UT. Lenke til kommentar
SCV Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Morn! Spill er da noe alle har sitter slik det passer dere, plasser ut bord og stoler så fikser det seg selv Og filmen har jeg klar. ingenting vil slå en sen fredagskveld/natt med en jente i hver armkrok, enn "Orgazmo" det er komedie og veldig morsom. Enjoy Endret 9. januar 2006 av SCV Lenke til kommentar
themanfrom Skrevet 9. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Morn! Spill er da ikke noe stress? laster dem ned fra hvorsomhelst og laster bare ned en haug extra cd keys og en crack da. sitter slik det passer dere, plasser ut bord og stoler så fikser det seg selv Og filmen har jeg klar. ingenting vil slå en sen fredagskveld/natt med en jente i hver armkrok, enn "Orgazmo" det er komedie og veldig morsom. Enjoy 5411858[/snapback] Det om crack og sånt, bør du fjerne fort som faen, før en moderator ser det Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. januar 2006 Hehe, det burde du også som var så smart å quota det han burde fjerne Vi snakker ikke om crack og slikt her på hw.no Men tror de fleste skjønner hva jeg mener med å få tak i 15 spill. 15 stk. er rimelig mange å spille Age of Empires mot på en måte Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Jeg ville anbefalt Star Wars eller Ringenes Herre Extended. Disse filmene slår ann hos de aller fleste og har nok action, endel humor og blir aktet som de beste. Jeg ville anbefalt Unreal Tournament 2004 til LAN. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Hmm,.. CS 1.6(seff), Rune(ikke så lett å få tak i men..), diverse strategispill(AGE 2, AGE 3, Starcraft) Lenke til kommentar
brd Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Vis dere bare skal spille på "LAN" ,kan dem som ikkje har steam, laste det ned.Og alle bruker Ein Acount Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Vis dere bare skal spille på "LAN" ,kan dem som ikkje har steam, laste det ned.Og alle bruker Ein Acount 5415120[/snapback] Eventuelt holde det ekte og kjøre 1.5/ 1.3 Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Veit noen om noen flyspill/bilspill vi kan spille LAN på da? Synes rett og slett skytespill er kjedelig Lenke til kommentar
quakie Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Veit noen om noen flyspill/bilspill vi kan spille LAN på da?Synes rett og slett skytespill er kjedelig 5415399[/snapback] Trackamnia er morro!! Har prøcd det litt.. Ikke på LAN dog, men skulle tro det fungerer fint Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Ikke FAAN spill driten CS og BF2....All har vell penger til WoW? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 CS, BF og WOW synes jeg er kjedelig Lenke til kommentar
uthufhtrhyhfg Skrevet 10. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Hva liker du da? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. januar 2006 Bilspill, flyspill, strategispill... Kan nevne mine yndlingsspill: F-22Raptor, Need For Speed, Flatout og Age Of Empires 2 Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2006 Så spill AOE 2 eller noe Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2006 Hehe, jeg lurer da på fler isteden for å spille et spill en hel helg... Lenke til kommentar
brd Skrevet 11. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 11. januar 2006 Er du sikker på at alle har samme spillet da? Du kan bare ikkje kjøpe 15 spill pga det LANet.Kanksje American Army eller noe som gratis ellers skjønner eg ikkje hvordan ALLE kan spille dei "moderne" spilla som koster 300 til 500 kr. Vis du ikkje har invitert alle som har samme spillet da.Og ein ting til:Lykke til med damene Leif: Skreiv fort Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 11. januar 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Det er lov å lese mellom linjene da. Så klart kjøper jeg 15 spill av samme sort. Hvis du ikke skjønner at jeg kommer til å gjøre det så send meg en PM Edit: Jeg sendte deg en... Endret 11. januar 2006 av DE1 Lenke til kommentar
JO1 Skrevet 17. januar 2006 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2006 Warcraft 3, vanlig og ulike scenarios, alltid digg på lan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå