Gå til innhold

Asus A8N32-SLI Deluxe & AMD Athlon 64 3000+

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har selv en AMD 3000+ og har klokket den til 2,4Ghz. Men da trenger den en større vifte, bruker selv en stor Zalman + litt ekstra kabinett vifter. Hadde denn på ca 45-50 load temp.

5432804[/snapback]

Har også AMD 3000+, riktignok en Venice. Klokket den til 2,466GHz med standard kjøler som fulgte med. Har kjørt slik siden oktober i fjor uten krasj. Maskinen er dønn stabil og har en hviletemperatur på 38 - 39. Ved full belasting kommer den opp på 47 - 48 grader. Minne er av billigste sort, TwinMOS DDR PC3200 1GB x 4 i Dual Channel. Forøvrig kan alle data om oppsett etc. ses her:

http://villemo.no-ip.org//villemo/Maskinvare/

Med bedre kjøling og et annet HK har jeg sett at andre har nådd over 2,7GHz med denne CPUen.

Lenke til kommentar
Jeg har selv en AMD 3000+ og har klokket den til 2,4Ghz. Men da trenger den en større vifte, bruker selv en stor Zalman + litt ekstra kabinett vifter. Hadde denn på ca 45-50 load temp.

5432804[/snapback]

Har også AMD 3000+, riktignok en Venice. Klokket den til 2,466GHz med standard kjøler som fulgte med. Har kjørt slik siden oktober i fjor uten krasj. Maskinen er dønn stabil og har en hviletemperatur på 38 - 39. Ved full belasting kommer den opp på 47 - 48 grader. Minne er av billigste sort, TwinMOS DDR PC3200 1GB x 4 i Dual Channel. Forøvrig kan alle data om oppsett etc. ses her:

http://villemo.no-ip.org//villemo/Maskinvare/

Med bedre kjøling og et annet HK har jeg sett at andre har nådd over 2,7GHz med denne CPUen.

5448316[/snapback]

Jeg har sett noen som nådde 2.7 med Boxed kjøler jeg, så mye er mulig.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...