killerbill Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som i tittelen har jeg fått et lite problem. Den står nå på 3.1Ghz, da jeg skulle spille Lord Of the rings: Kampen om midgard så skrudde PCen seg av. Dette skjedde når CPUen var på 3.4Ghz og 1.6125 Tempraturen var på ca 50c, noe jeg syns er greit. Kan det være spenningen som har forårsaket at den skrudde seg av elr? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du har ikke for liten psu? Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Den er på 420w og tror den skal holde.. elr? Lenke til kommentar
Cortinarius rubellus Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) kjøler du med luft eller vann? var kanskje litt høy v-core hvis du har luft Endret 9. januar 2006 av Fluesopp Lenke til kommentar
killerbill Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Vann.... Holder 35c nå ved 3.1Ghz Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har hatt lignende problemer med min P4 NW 2.8. Til vanlig går den som en klokke på 3.4 GHz på luft og 1,575v, men akkurat når jeg spiller Guild Wars må den ned på normalen igjen, for ikke å kræsje. Alt annet går fjellstøtt på 3.4 GHz. Aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå