PC^2020 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hmm hvilke seter er det man har som er noe av det samme som tyr's hand? Altså med samma type mobs som dropper mye bram uten at det er intance..! Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Heartglen i Western plaguelands, dropper bedre en tyrs men er vanskeligere å drepe, though, har ikke prøvd noen av de etter patchen. Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 tyrs hand er oppskryt imo.. stikk til un`goro og farm tars droper living essence(ca. 12-15 hver time hvis du er rogue eller mage).. og hver selges for 7-10 kommer ann på hvilken realm Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvordan ser disse "Tars" ut? =p Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 http://www.thottbot.com/?m=394808 de henger i dette området. er ikke akkurat så veldig bra droprate på living essense. grinda disse for og gjøre quest, og etter rundt en halvtime, hadde bare en LE droppa. Pluss at de desarmer på annenhvert slag, noe som ikke er spesiellt morsomt, hvertfall ikke for en rouge. Lenke til kommentar
Sykkel Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Flott, takk skal du ha =) Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ogres i Deadwind Pass kan droppe mye snasent. Jadefire Run (felwood) helt OK grindested. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Tenkte jeg skulle grinde den siste levelen, så kaster meg på diskusjonen, hvor kan en lvl59 mage grinde -gjerne med AoE for xp og epix? ;P Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hearthglen er veldig bra, kan dra sammen veldig mange mobs der, og så AOE leke med dem, dropper fra 4-8s per mob. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 flott, takk skal du ha... Håper bare de har lite nok hp til at jeg kan ta dem Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Vet det er instance, men har du disenchanting burde du prøve incendius-runs. Mye snacks, mange LBS. Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 flott, takk skal du ha... Håper bare de har lite nok hp til at jeg kan ta dem 5412929[/snapback] I tillegg Ace of Elementals. Har funnet 4 personlig - og har tatt 2-5 kills litt nå og da. Dette var riktignok pre-1.9, nå har droprate visstnok blitt økt, så prisen på Ace of Elementals vil vel etterhvert dale også. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ciwie: Undeads rundt og på den frosne innsjøen i Winterspring! Som Hunter gikk det hvertfall unna med 45000 xp i timen (ikke rested) og 20 gull i timen (i tillegg kom essence of undeath, runecloth og andre drops) Men det kommer litt an på serveren. Noen servere er fulle der oppe mens andre er tomme ... Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ogres i Deadwind Pass kan droppe mye snasent. Jadefire Run (felwood) helt OK grindested. 5412885[/snapback] Deadwind Pass ftw, så lenge du e alene der selvsagt. 100 runecloth i timen, ok med penger og drops Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Ogres i Deadwind Pass kan droppe mye snasent. Jadefire Run (felwood) helt OK grindested. 5412885[/snapback] Deadwind Pass ftw, så lenge du e alene der selvsagt. 100 runecloth i timen, ok med penger og drops 5413505[/snapback] Da er nordøstre Twilight Camp i Silithus like grei, casters, dropper nok av cash + runecloth, greens, twilight cultist set samt texts - og cenarion circle reputation. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Problemet med tyrs hand er crimson courier som sparker deg 50 meter og sender 3 mobs på deg. Jeg dør hver eneste gang dem kommer forbi hehe. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 Problemet med tyrs hand er crimson courier som sparker deg 50 meter og sender 3 mobs på deg. Jeg dør hver eneste gang dem kommer forbi hehe. 5414239[/snapback] hehe, gjelder å ha øyne i nakken vet du :!: Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hehe, gjelder å ha øyne i nakken vet du Ja hehe..men når jeg grinder så slapper jeg helt av og følger sjelden med på noe som helst hehe. Konser kun maks som tank i parties og til tider i BG's. Grinding er kaffi og snus tid...og gjerne lese på thottbot samtidig. Warriorer min har jo auto-hugg:) Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hehe, gjelder å ha øyne i nakken vet du Ja hehe..men når jeg grinder så slapper jeg helt av og følger sjelden med på noe som helst hehe. Konser kun maks som tank i parties og til tider i BG's. Grinding er kaffi og snus tid...og gjerne lese på thottbot samtidig. Warriorer min har jo auto-hugg:) 5414546[/snapback] jeg opplever ofte at hvis jeg er sløv i tyrs, så dauer jeg masse, så da blir det ikke rare cashen nå er jo mobsa der blitt oppgradert og, så ni hao faktoren synker vel litt. Er vel bare Terje82 og gutta som våger seg inn der nå, med 1500 attackpower og 30% crit med swordspec Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 10. januar 2006 Del Skrevet 10. januar 2006 hehe, gjelder å ha øyne i nakken vet du Ja hehe..men når jeg grinder så slapper jeg helt av og følger sjelden med på noe som helst hehe. Konser kun maks som tank i parties og til tider i BG's. Grinding er kaffi og snus tid...og gjerne lese på thottbot samtidig. Warriorer min har jo auto-hugg:) 5414546[/snapback] Flip Camera = Mouse Button 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå