Gå til innhold

Tyr's hand og tilsvarende steder.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
flott, takk skal du ha... Håper bare de har lite nok hp til at jeg kan ta dem ;)

5412929[/snapback]

I tillegg Ace of Elementals.

Har funnet 4 personlig - og har tatt 2-5 kills litt nå og da. Dette var riktignok pre-1.9, nå har droprate visstnok blitt økt, så prisen på Ace of Elementals vil vel etterhvert dale også.

Lenke til kommentar

Ciwie:

Undeads rundt og på den frosne innsjøen i Winterspring!

Som Hunter gikk det hvertfall unna med 45000 xp i timen (ikke rested) og 20 gull i timen (i tillegg kom essence of undeath, runecloth og andre drops)

Men det kommer litt an på serveren. Noen servere er fulle der oppe mens andre er tomme ...

Lenke til kommentar
Ogres i Deadwind Pass kan droppe mye snasent.

Jadefire Run (felwood) helt OK grindested.

5412885[/snapback]

Deadwind Pass ftw, så lenge du e alene der selvsagt.

100 runecloth i timen, ok med penger og drops

5413505[/snapback]

Da er nordøstre Twilight Camp i Silithus like grei, casters, dropper nok av cash + runecloth, greens, twilight cultist set samt texts - og cenarion circle reputation.

Lenke til kommentar
hehe, gjelder å ha øyne i nakken vet du 

Ja hehe..men når jeg grinder så slapper jeg helt av og følger sjelden med på noe som helst hehe.

Konser kun maks som tank i parties og til tider i BG's.

Grinding er kaffi og snus tid...og gjerne lese på thottbot samtidig. Warriorer min har jo auto-hugg:)

Lenke til kommentar

Ja hehe..men når jeg grinder så slapper jeg helt av og følger sjelden med på noe som helst hehe.

Grinding er kaffi og snus tid...og gjerne lese på thottbot samtidig. Warriorer min har jo auto-hugg:)

5414546[/snapback]

jeg opplever ofte at hvis jeg er sløv i tyrs, så dauer jeg masse, så da blir det ikke rare cashen :p

nå er jo mobsa der blitt oppgradert og, så ni hao faktoren synker vel litt.

Er vel bare Terje82 og gutta som våger seg inn der nå, med 1500 attackpower og 30% crit med swordspec :dribble:

Lenke til kommentar

5414546[/snapback]

Flip Camera = Mouse Button 5 :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...