Tankakern Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Litt merkelig spørsmål kanskje, men det har seg slik at jeg har tre fulle esker med nye og uåpnede 5- og 10-packs av den covertypen her og her som jeg fikk som frynsegoder av et datafirma jeg jobbet i i fjor. De har bare stått her og samlet støv, for jeg bruker ikke noe særlig med DVD-covere, så jeg tenkte å selge dem! Men hvor ser folk etter DVD-covere hen? qxl? finn.no? hardware.no? Hvis noen har noen formening om hvor jeg kunne fått mest for disse coverne jeg har, så kom gjerne med det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 selg til meg! (sendte deg en pm!) Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=518986 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva linker du i hytt å pine for a kjeklulf ? Hvorfor skulle han lese den tråden der da han skal SELGE sine covere brukt som han har fått ? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Hva linker du i hytt å pine for a kjeklulf ? Hvorfor skulle han lese den tråden der da han skal SELGE sine covere brukt som han har fått ? 5426042[/snapback] Det var to poster med et minutts mellomrom med en som skal selge og en som skal kjøpe dvd-covere. Siden de da åpenbart ikke hadde sett hverandres poster var det kanskje ikke så dumt å gjøre dem oppmerksomme på det? Hva var det du ikke skjønte med det? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 oh, sry.. Det er meg det går rundt for.. ikke bra å være syk x]] fint jeg skal til legen å få meg medisiner etterpå :S beklager kjeklulf jeg som bæsja på leggen.. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 Jaja, kanskje du får 2 NOK per cover. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 han hadde 445 cover sånn ca. Så det blir jo en del penger det egentlig Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Hehe Virker som det blir til at jeg selger hele bunchen til noen på forumet for kr 1000,- inkludert porto... Har ikke så lyst å selge stykkevis, blir så mye dill... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 tror det blir til at jeg stikker innom en lokalsjappe og kjøper istedet for og bestille maaange ifra nettet.. -_' Lenke til kommentar
Tankakern Skrevet 12. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2006 Jaujau.. For sent nå iallfall, sendte akkurat 28 kg med DVD-cover til en kar Den eska var utrolig tung... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. januar 2006 Del Skrevet 12. januar 2006 hele 28 kg ?! :ooo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå