ola3 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Skal nå bytte ut mitt chieftec midi tower. Tregner tips, erfaringer og kommentarer fra dere. Kabinettet jeg er ute etter må ha gode kjøleegenskaper, lavt støynivå. Plis hjelp meg Lenke til kommentar
ola3 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Har 2000.- kr tilrådighet til kabinettkjøp ;D Lenke til kommentar
zeLL91 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Ville gått for Lian Li 6070BSCAND eller Lian Li 6277B Har selv Lian Li 7BSCANDWIN somm jeg fikk for 2 uker siden Lenke til kommentar
skeletor_ Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har dette: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=pc70usb&mcat=c134 Veldig fornøyd med det generelt sett. Gode kjøleegenskaper. Støynivået avhenger vel en del av hvor mye støy som kommer fra diverse komponentene dine. Harddisker, PSU, GPU, CPU ekstra vifter hvis du har osv. Mitt bråker en del. Har en 400W PSU fra Fortron/Source som bråker litt for mye + CPU'en min. Alle Lian Li kabinett er jo designet for å ha gode kjøleegenskaper ihvertfall. Litt verre med støynivået kanskje. Alt i alt er det et praktisk kabinett som ikke minst er stilig å se på! OG! Dette er det et fulltower og bare det hjelper på å senke diverse temperaturer (bedre plass til å gjemme unna kabler f.eks.). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå