DE1 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Hvorfor blir egentlig forumet mer og mer engelsk? - Merker det hele tiden da det skiftes sakte men sikkert, alt blir engelsk. -> Hvorfor? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Du mener norsk? Sitat knappene osv er norsk, før var de engelsk. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Merka det nå at det stod på engelsk nederst på siden, den har vært på norsk før. - Var liksom ett og ett ord som ble engelsk Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Merka det nå at det stod på engelsk nederst på siden, den har vært på norsk før.- Var liksom ett og ett ord som ble engelsk 5411555[/snapback] Noe sier meg at du har valgt engelsk som språk? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Merka det nå at det stod på engelsk nederst på siden, den har vært på norsk før.- Var liksom ett og ett ord som ble engelsk 5411555[/snapback] Noe sier meg at du har valgt engelsk som språk? 5411580[/snapback] Det stemmer. Jeg hadde opprinnelig norsk. - Så ble ett og ett ord engelsk også plutselig så stod det engelsk der. - Nå har jeg norsk igjen Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Jeg har engelsk, men alt er norsk. Teit at det ikke er engelsk om en velger det. Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 hvis jeg forstod d rett så har du engelsk på vg? hvis så: hvordan kan du klare å la være å bøye become? On topic: har ikke merka at forumet har blitt engelsk... Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 "Wow, the forum become english!" "Oi, forumet blir engelsk"? På god, dårlig totning-engelsk skriver jeg det slik... Har jeg glemt å bøye noe? (Jeg er ikke engelsk på vg nei) Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ok daså....bare lurte for da ville det vært litt "DOH" er becomes, vis ikke jeg tar feil. kan du nevne noen eks. på at forumet blir engelsk....? Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Enkelt ord som "Søk"-funksjonen stod det "Search" osv... Ikke nå lenger som sagt... Lenke til kommentar
am3k Skrevet 11. januar 2006 Del Skrevet 11. januar 2006 *automatisk svar* Problemet er løst, stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg