Gå til innhold

tweaking av MSN 7.0

JKJK

Anbefalte innlegg

Finnes det noe program for å tweake msn 7.0 / 7.5 for å gjøre det så minimalistisk som mulig? Hittil har jeg brukt MSN 6.2 med en gammel versjon av messenger plus for å fjerne reklame og annet drit. Men nå ser jeg at jeg ikke får brukt msn 6.2 på nye installasjoner (funker merkelig nok der den allerede er installert fra før).

Noen som vet av triks/slikt program?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Haha, jeg hadde samme problem. Jeg hater allt det dilldallet som er på de nye msn. For og ikke snakke om at den fjerner alle .php linker, nekter deg og sende .exe og ringer sikkert CIA hvis du skriver bush og bombe i samme setning.

Det finnes en patch som heter "A-Patch130rc1.zip", og du kan bruke "MsgPlus-361.exe". Jeg ble allikavel ikke fornøyd så jeg testet MSN klienter som var ment for linux. Jeg testet Gaim og AMSN jeg endte opp med Gaim fordi den var mest stabil.

Jeg orka ikke drive og linke disse tingene, men navnene skal stemme. Så hvis du bare googler burde du finne det ganske greit.

Lenke til kommentar

scorpion87: jeg skal ikke krydre opp msn, men heller tvert i mot gjøre den slappere.

Testet a-patch'en og er sånn noen lunde fornøyd, men liker fortsatt 6.2 bedre. Er jo så himla stor statuslinje osv. på 7.5.

Kjører aMSN på laptopen (slackware) og den er jeg veldig fornøyd med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...