xanonymx Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Er der noen programmer som gjør slik at jeg kan få et program til å starte hvis ingen har rørt maskinen på f.eks. 10min? Endret 10. januar 2006 av xanonymx Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 10. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2006 Hvis det er noen som ikke skjønte hva jeg lurte på, så si i fra så skal jeg prøve å forklare det på en anne måte Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 18. januar 2006 Del Skrevet 18. januar 2006 (endret) at for.eks en torrentclient starter automatisk etter 10min inaktivitet? på samme måte som en screensaver Endret 18. januar 2006 av <Iversen> Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 18. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2006 Ja, f.eks.. Er det noen som vet om det er noen program som gjør slik. Og takk for at noen gjennopptar denne tråden. Lenke til kommentar
EmiL_S Skrevet 23. januar 2006 Del Skrevet 23. januar 2006 ingen aning dessverre... "hvorfor?" Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 25. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2006 Går den an å lage en slags screensaver som starter et program. Jeg er ikke den beste til å google etter svar så hvis folk har tips til hva jeg skal søke etter så setter jeg pris på det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå