PoNdUs Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Som regel er det bare negative ting som blir tatt opp her anngående nettbutikker... Men jeg ville bare rose netshop for den supre servicen de har Fikk problemer med mitt skjermkort leverte det inn på fredag til netshop oslo. Fikk svar samme dag at jeg kunne få pengene igjen eller en tilgodelapp siden de ikke har kortet på lager(de tar det heller ikke inn siden det er et agp kort). Så klart tok jeg tilgodelapp hos dem siden jeg er kjempefornøyd med netshop Mvh Tom (En fornøyd kunde) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 jepp, jeg fikk problemer med en av to RAM brikker før jula. De sendte erstatningsbrikka i posten med Returlapp FØR jeg sende inn min, bare sånn at jeg kunne spille BF2 for full fjøl i den altfor korte juleferien (riktignok funka ikke den første brikka de sente som erstatning heller, men hey, det er ikke deres feil (#%#¤% OCZ, tvinge meg til å spille med 1GB ram #"¤%#¤%# )) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå