Aldarion19 Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Hva er best? Planlegger å bygge meg ny pc å har funnet alt utstyret j vil ha, men når j kommer til grafikk kort hva skal jeg velge? Satte mine øyner i MSI GeForce 7800GTX 256MB og planla å kjøpe 2 å kjøre de i SLi. Så så jeg at XFX hadde det samme kortet til 300kr mer, men med 40 mhz mer i Kjerneklokkehastighet. Da tenkte jeg på å heller anskaffe 2 slike i stedet. Hva burde j velge 2 MSI eller 2 XFX eller rett å slett kjøpe 1 XFX GeForce 7800GTX 512MB med Kjerneklokkehastighet på 580 mhz? Er ute etter best ytelse å pris har ingen ting å si. Kan noen hjelpe meg med mitt lille dilema? Mail meg gjerne el bare gi svar igjennom forum. Mail adressa er [email protected]. Endret 9. januar 2006 av Aldarion19 Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Såklart, på ren ytelese vil SLi oppsettet være "best", men da kommer det jo inn andre faktorer som varme- og støyutvikling. Hva med å kjøpe et 512MB i dag, og heller oppgradere når det er nødvendig? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 Såklart, på ren ytelese vil SLi oppsettet være "best", men da kommer det jo inn andre faktorer som varme- og støyutvikling. Hva med å kjøpe et 512MB i dag, og heller oppgradere når det er nødvendig? Lenke til kommentar
Aldarion19 Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2006 Såklart, på ren ytelese vil SLi oppsettet være "best", men da kommer det jo inn andre faktorer som varme- og støyutvikling. Hva med å kjøpe et 512MB i dag, og heller oppgradere når det er nødvendig? 5411563[/snapback] Er det mulig å bruke XFX GeForce 7800GTX 512MB GDDR3 XXX I SLi format da? Lenke til kommentar
Geita Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 (endret) Såklart, på ren ytelese vil SLi oppsettet være "best", men da kommer det jo inn andre faktorer som varme- og støyutvikling. Hva med å kjøpe et 512MB i dag, og heller oppgradere når det er nødvendig? 5411563[/snapback] Er det mulig å bruke XFX GeForce 7800GTX 512MB GDDR3 XXX I SLi format da? 5411632[/snapback] Jepp Endret 9. januar 2006 av craaash Lenke til kommentar
MindZlave Skrevet 9. januar 2006 Del Skrevet 9. januar 2006 ja det funker som bare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå