Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likevel, Holger sa bare at han måtte legge seg litt nedpå, og det gjorde han jo, så hvorfor skulle han dø?.

8361212[/snapback]

 

Er ganske sikker på at det var dårlige beskjeder han fikk av legen, og at han ikke ville fortelle Svein at han skulle dø. Synest det var en "fin" bortgang, om man kan si det på den måten. :)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Holger var hos legen, og fikk beskjed om at alt hadde stabilisert seg, og at han ville komme til å leve en god stund til. For å feire dette, spurte Holger om Svein ville være med til Las Vegas, og dette ville han så klart. Så de satt seg på rommet, foran PCen for å planlegge turen, da Holger plutselig sa at han ville legge seg ned på sengen, for å slappe av litt, og at han hadde det bra. Svein fortsatte å snakke om alt det fine de skulle gjøre i Las Vegas, og mens Svein sitter foran PCen, og snakker til Holger, ser vi at han ligger der i sengen uten at han svarer Svein. Svein snur seg mot Holger, og vi skjønner at han er død. Det spilles tross alt trist musikk i bakgrunnen.
Endret av Kadmium
Lenke til kommentar
Fint at du adlyder, avskum.

8368075[/snapback]

Ups, da. Glemte visst sarkasme-taggen. Dessuten så har ikke reprisen gått ennå, så den puttes tilbake i spoiler. Forresten, om du skal ha en slik uakseptabel holdning, ville det vært til det beste for forumet, om du bare logget ut og ikke kom tilbake før du har funnet en bedre holdning å fare med. Misforstå meg rett, jeg er en stor tilhenger av sarkasme, bare ikke der det brukes unødvendig. Endret av Kadmium
Lenke til kommentar

Beklager. Men du omtalte meg som "O, store herre", eller noe i den dur. Tenkte jeg skulle replisere med noe av samme ulla. Jeg vet ikke hvem du er, hvor gammel du er, hvor du bor, hvilken politisk og/eller religiøs retning du tilhører, så det å snakke nedlatende til/om deg, blir feil. Dessuten liker jeg ikke uttrykk som "De", eller "Dem" brukt istedet for "du" og "deg". Alle bør behandles likt. Men jeg mente det humoristisk, noe jeg tror du også gjorde, med ditt innlegg.

 

Hvis du tok deg nær av det, si ifra, via PM. Slikt bør ikke tas i tråder som omhandler TV-serier. Med dette lar jeg innlegget mitt stå, og opplyser her om at jeg skrev det i den hensikt å bruke samme humor som deg. Hvis du fremdeles ikke liker det, rapporter det, eller send meg en PM.

PS: Jeg tok meg ikke nær av ditt innlegg, jeg forstod humoren, og smilte.

 

I tillegg vil jeg presisere at man bør forholde seg til tradisjonell sendetid, når man omtaler Hotell Cæsar. Derimot, hvis man har sett morgendagens episode via Nett-TV eller liknende, er jeg selvsagt enig i at dette skal settes i Spoiler-tag. Vær oppmerksom på at dette er min objektive mening, jeg er verken moderator eller trådstarter.

 

Takk. Tilbake til On-Topic. :)

Endret av Koffert
Lenke til kommentar

Korte fakta om meg:

 

Navn: Espen

Alder: 13

Bosted: Moss

Politisk retning: usikker/nøytral

Religiøs retning: Ateist

 

Bare for moro skyld, så klart, men nå vet du i alle fall litt om meg. Jeg er forsåvidt enig med deg i alt du sier, men tenkte kanskje du var en av disse nedlatende idiotene som befinner seg på Internett. Nå ble det enda en OT-post, men det får bli siste.

 

Ha en fin kveld! :)

Lenke til kommentar
Korte fakta om meg:

 

Navn: Espen

Alder: 13

Bosted: Moss

Politisk retning: usikker/nøytral

Religiøs retning: Ateist

 

Bare for moro skyld, så klart, men nå vet du i alle fall litt om meg. Jeg er forsåvidt enig med deg i alt du sier, men tenkte kanskje du var en av disse nedlatende idiotene som befinner seg på Internett. Nå ble det enda en OT-post, men det får bli siste.

 

Ha en fin kveld! :)

8370132[/snapback]

 

Du skriver ganske bra til å være 13. Det skal du ha :)

 

OT: Fikk ikke sett hele episoden i dag. Var det noe om Svein og Holger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...