Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns en mellomting hadde vært fint. Fint at det skjer flere ting nå. Før var det for mye dilldall i hver episode uten at det egentlig skjedde noe særlig. Men jeg syns denne akslerasjonen har gått utover en del av innholdet. Har senket seg et nivå.

Men for all del. Det er fortsatt en genial serie som er verdt å få med seg :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg har tenkt samme tanken selv, at hun kanskje bare spiller. Jeg tror ikke hun gjør det, men jeg tror hun begynner å komme seg veldig nå, men hun viser det ikke så tydelig. Tenker nok at hun kan bruke det til sin fordel her og der ;)

Har egentlig litt håp om at hun plutselig en dag blir helt vanlig igjen og husker alt, helt uten videre. :)

Lenke til kommentar

Synes Juni er hysterisk morsom. Ellers ser jeg Cæsar når jeg får tid, og synes forsatt det er bra underholdning. Men liker ikke den nye familien som har kommet med, finner personene kjedelige, og Storm er så utrolig usmakelig og bror hans er jo et svært stort gjesp. Men synes det er morsomt med rolf og scott i topp etasjen på cæsar, håper bare familien blir mer "integrert og skikkelig" etterhvert.

Lenke til kommentar

Helt enig her Crispin, og jeg kunne ikke vært mer enig når det gjelder Juni. Hun er helt fantastisk nå for tiden. Ler av henne i hver eneste episode, for hun har en del artige kommentarer på lur. ;) Som i dag, når Scott og Rolv prøvde å gi henne alkohol og hun bare sa "jeg er alkoholiker, og dere er to små ekorn". Det var bare så "pwnd" :!:

Lenke til kommentar

Haha jepp, konge kommentar, lo meg skakk. Har stort sett følgt med på cæsar så lenge det har gått, men det har jo vært litt lengre perioder der jeg ikke har sett cæsar. Feks hva skjedde med Sue Astrid når Eva kom inn i bilde? Hvordan forsvant hun? Å når kom Scott inn i bildet? Også lurer jeg litt på hva som skjedde med rolf før han havnet i fengsel? Føler det er 2litt vesentlige ting jeg har gått glipp av. Har en drøm om at Jens August kommer tilbake, men sjansene for det er vel relativt små. Leste gjennom hele tråden nå, så litt snakk om hagle scenen, den har jeg visst gått glipp av, utenom reklamen som gikk på tv. Har hagle scenen vært vist i en episode? JEg mener, ikke hele scenen men litt av den, som et framblikk? Har lett etter cæsar tråder\forum, er litt artig og snakke om cæsar. Men det var veldig mye negative ting om cæsar her altså :(

Lenke til kommentar

Ikke bry deg om de negative kommentarene. ;)

Ok, skal vi se...

Det har vært vist et frampek på haglescenen ja. Så bare at folk ble skutt, så ikke ansiktet til haglemannen/kvinnen.

Sue Astrid fikk tak i de pengene Jens August hentet fra bankboksen i Sveits, og stakk deretter av med dem. Jens August dro for å finne henne, og "døde" da i en flystyrt (dog vi vet han ikke døde siden vi så ham på en øde øy, men siden skuespilleren er negativ til å spille mer i Cæsar, er det vel små sjanser for at vi får se Jens igjen med det første).

Rolv jobbet på Hotel Cæsar i begynnelsen, men fungerte som en spion for Harald Hildring. Mye trøbbel med Hildring, Anker-Hansen, Loke osv. førte til at Hildring til slutte ville bli kvitt Rolv. I et forsøk på å drepe han, førte en bilulykke til at han havnet i koma, og våknet opp med hukommelsestap.

Rolv var jo sammen med Ninni, men så havnet jo også hun i koma, og var borte ganske lenge. I denne perioden innledet Rolv et forhold til Julie. Men så fikset Harald Hildring det igjen, satte opp en felle der Loke ble drept, og Rolv ble syndebukken. Han ble derfor innsatt for mord, uskyldig dømt. Og der har han vært til han slapp ut nå før jul. ;)

Scott kom forresten inn i bildet den tiden Sue Astrid jobbet på Cæsar. Hugo kom tilbake fra Skottland, og hadde sønnen Scott med seg. Hugo ville gjerne at Scott og Sue Astrid skulle kunne fungere sammen, og at begge skulle jobbe på Cæsar. Da Sue Astrid nektet dette, ble vel Hugo til slutt forbannet og gjorde dem arveløse for han stakk tilbake til Skottland. Og etter at Sue Astrid også ble lei av Scott, stakk hun av og lot Scott få fritt spillerom på Cæsar.

Lenke til kommentar

Scott og Rolv er brødre ja. Halvbrødre vel å merke. De har vel samme far, Egil Espevoll.

Har sett de tegnene ja. Foran Julian og Bendeicte er det gifteringer, sikkert et tegn på at det blir et forhold der etterhvert?

Foran Juni er det en engel, som kan symbolisere at Juni alltid har vært en snille, pliktoppfyllende i søskenflokken, hun som først fulgte i farens fotspor.

Julie har en løve foran seg, det er vel fordi hun er i opprør, men også at hun har en veldig sterk posisjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...