Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vilde avbestiller timen for a ta abbort i dag

:O

7740148[/snapback]

 

nææh!! Jeg hadde trodd at når hun var på sykehuset skulle hun begynne å grine og si: "Jeg kan ikke! Det er jo bare et barn liksom! ELLEN!! KOM OG HJELP MEG! Hulk, hikst.. buhu.. Svein.."

 

Nå er det bare 14 min. til det begynner dere!!

Endret av Firetrucken
Lenke til kommentar

Haha.

 

1. Først Svein som hyrer en tvilsom "Se-og-hør-advokat" som tar 1200 kroner timen som Svein jager på dør etter han har rakket ned på Anatacia.

 

2. Deretter ser vi hun grufullt plagsomme venninnen til Vilde prøver å snakke henne til fornuft.

 

3. Vi ser og at Jesper(?) har et album fylt opp med damer han har hatt sex med, fordi han er systematisk.

 

4. Svein er i ferd med å dra fra hjemstedet sitt som om det er den største selvfølge og det aller lureste å gjøre og at alle problemene vil bli løst og at Vilde vil få det så veldig flott i huset.

 

5. I neste episode ser vi Svein si noe ala: "3.5 i promille? Det er nesten så jeg har lyst til å erklære meg selv *et-eller-annet* i gjerningsøyeblikket!"

Det minsker sikkert Svein sin sjanse for å komme i fengsel... :p

 

Var en del artig ting i dagens episode om du spør meg altså :wee:

Lenke til kommentar
Var en del artig ting i dagens episode om du spør meg altså :wee:

7745687[/snapback]

 

Enig der. Var en ganske så humorfyllt episode. Også når Juni presenterte Benedicte som "ny" hotellsjef. Og det er jo selvsagt bare fordi ALT er bedre enn Julie i hennes øyne. :!: Var store kontraster mellom hva Juni hadde å si om Benedicte oppe hos Astrid i går, og hva hun sa på styremøtet i dag. :D

Lenke til kommentar

Jah, glemte jo :D :

 

6. Benedicte tror Juni syns hun er så flott og greier.

7. Julie overrasker Juni med at hun skal bo i toppetasjen, like etter Juni var fullt bestemt på å fortelle sin farmor at hun hadde dratt sin vei denne gangen og.

 

Som sagt; mye artig! ;)

Lenke til kommentar
Gøy med Fabian. Han kan bli en spennende karakter. :D

Firetrucken: Kan nok hende han bare trenger litt tid på å bli vant til ting. De fleste som kommer inn i Cæsar, virker å spille veldig dårlig i starten, men kommer seg etterhvert. :) Syns jeg da.

7751994[/snapback]

Enig i begge punktene.

For å ta det kanskje beste eksempelet pr i dag, vi husker jo alle Storm Liland, han var ikke akkurat verdensmester i den første tida, men han ble iallfall bedre.

Lenke til kommentar
Gøy med Fabian. Han kan bli en spennende karakter. :D

Firetrucken: Kan nok hende han bare trenger litt tid på å bli vant til ting. De fleste som kommer inn i Cæsar, virker å spille veldig dårlig i starten, men kommer seg etterhvert. :) Syns jeg da.

 

Svein var forresten flink i retten i dag.

7751994[/snapback]

 

Ja, vi får håpe det :)

Lenke til kommentar
Nesten litt overrasket over hvor positiv Astrid er til Storm. Hadde trodd hun ville være mer kald mot han, men hun er jo skikkelig gira på å få han inn i familien. :)

Men Junis reaksjon var ikke overraskende. Haha, i dag hadde hun en hel del gode replikker. :D

7776410[/snapback]

Juni er så forbanna bitchy til tider at det er helt utrolig. Og den avtalen hun vil ha, haha sier jeg bare. :D

Lenke til kommentar

Haha, godt det ikke bare er meg som er sånn. Har jeg gått glipp av at det blir sendt tidligere, og dermed ikke får med meg kveldens episode, så hender det ofte at det blir svidd av litt mobilpenger på et ukes abonnement på webtv for å få sett episoden, siden jeg ikke vil vente til dagen etter. Spesielt hvis det er en fredag. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...