Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter at Tv3 viste reklame for det nye programmet han skal ha, var det vel ganske klart at Scott skulle ut av serien.

7706172[/snapback]

 

Hehe.. Du vet at Scott ikke er en ekte person sant? Scott er bare en karakter. Hvis du mener du har sett at Scott skal lede et programm på Tv3, så er det nok skuespilleren som SPILLER Scott som skal lede det programmet. See?

7714600[/snapback]

 

Kødder du?

 

:p

7714931[/snapback]

 

Ja :tease:

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Uff.. ser morgendagens, og det er tydeligvis denne episoden som er den egentlige starten på vårsesongen. Herregud jeg fikk sjokk når jeg så introen og alle idiotene som tydeligvis skal være skuespillere denne våren. Særlig han idioten helt i starten som tydeligvis er mongo..

 

fy fa'n..

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Uff.. ser morgendagens, og det er tydeligvis denne episoden som er den egentlige starten på vårsesongen. Herregud jeg fikk sjokk når jeg så introen og alle idiotene som tydeligvis skal være skuespillere denne våren. Særlig han idioten helt i starten som tydeligvis er mongo..

 

fy fa'n..

7721408[/snapback]

Ja det er. Jeg gruer meg nå siden du sa det der...

Lenke til kommentar

Alltid slitsomt med mange nye folk i starten, men det går seg jo alltid til. Merkelig det der.

Men likevel, det Cæsar trenger nå er at noen av de tidligere karakterene blir skrevet inn i serien igjen. Ragnar, Victoria, Albert, Sue Astrid, Åge, Charlotte, Ninni, det er mange å hente av, og selv om mange av disse også er til tider særdeles irriterende figurer (les: Charlotte) så tror jeg det ville virket positivt for serien å få disse inn igjen.

Heldigvis får vi hvertfall ett kjent fjes tilbake til høsten. :D

 

Angående Svein så tror jeg han får mehold i retten til slutt. Han kan ikke dømmes for fyllekjøring når ingen har sett ham kjøre vel? :hmm:

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Alltid slitsomt med mange nye folk i starten, men det går seg jo alltid til. Merkelig det der.

Men likevel, det Cæsar trenger nå er at noen av de tidligere karakterene blir skrevet inn i serien igjen. Ragnar, Victoria, Albert, Sue Astrid, Åge, Charlotte, Ninni, det er mange å hente av, og selv om mange av disse også er til tider særdeles irriterende figurer (les: Charlotte) så tror jeg det ville virket positivt for serien å få disse inn igjen.

Heldigvis får vi hvertfall ett kjent fjes tilbake til høsten. :D

 

Angående Svein så tror jeg han får mehold i retten til slutt. Han kan ikke dømmes for fyllekjøring når ingen har sett ham kjøre vel?  :hmm:

7729416[/snapback]

 

 

trur man kan bli tatt for det hvis man er full å tenninga er på i bilen ;)

Lenke til kommentar
Ja, man kan bli tatt for det. Og det skjedde jo med Svein i kveld. Men de kan vel ikke dømme ham for direkte fylleKJØRING av den grunn.

Vi får se. :p Hvertfall utrolig uflaks for han at de selvsagt måtte dukke opp der.

7730470[/snapback]

 

Svein har aldri vært kjent for flaksen sin..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...