Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mine damer og herrer, verden har nå fått sin første Hotel Cæsar Wiki. :D

 

Regner med de fleste her allerede vet hva en wiki er, men tar med en liten forklaring likevel:

Prinsippet bak en wiki er at hvem som helst, når som helst, kan redigere sider, derfor har heller ingen eierskap til sidene. Konseptet er slik fordi man utvikler den bestemte tekstsamlingen sammen, noe som gjør arbeidet mer effektivt enn om alle hadde sittet og skrevet på hver sin tekstsamling eller vevside.

 

Må nevne at det er Scorpy på caesarforum.com som har startet dette. Håper mange er med og bidrar med ting og tang, så kan det bli en stor og bra database om Hotel Cæsar. ;)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter at Tv3 viste reklame for det nye programmet han skal ha, var det vel ganske klart at Scott skulle ut av serien.

7706172[/snapback]

 

Hehe.. Du vet at Scott ikke er en ekte person sant? Scott er bare en karakter. Hvis du mener du har sett at Scott skal lede et programm på Tv3, så er det nok skuespilleren som SPILLER Scott som skal lede det programmet. See?

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Etter at Tv3 viste reklame for det nye programmet han skal ha, var det vel ganske klart at Scott skulle ut av serien.

7706172[/snapback]

 

Hehe.. Du vet at Scott ikke er en ekte person sant? Scott er bare en karakter. Hvis du mener du har sett at Scott skal lede et programm på Tv3, så er det nok skuespilleren som SPILLER Scott som skal lede det programmet. See?

7714600[/snapback]

 

Kødder du?

 

:p

Lenke til kommentar

Jeg tror han skjønte det ganske godt jeg Firetrucken. Det er bare det at folk flest har mye lettere for å skrive Scott enn Håvard Bakke. Du må da skjønne det utifra det som står der at han ikke tror Scott er en ekte person.

 

 

Når det gjelder Jens August:

 

Vet noen noe om hvordan han kommer tilbake? Og hvordan vet dere forresten for sikkert at han kommer tilbake?

 

Lenke til kommentar
Når det gjelder Jens August:

 

Vet noen noe om hvordan han kommer tilbake? Og hvordan vet dere forresten for sikkert at han kommer tilbake?

 

7714975[/snapback]

 

 

Det er bekreftet offisielt at han kommer tilbake på tampen av vårsesongen, altså sannsynligvis i siste episode før sommeren. Hvorfor han kommer tilbake? Han blir vel da sikkert funnet på den øde øya, og da er det vel ikke noe mer naturlig enn å dra hjem. :)

 

Lenke til kommentar
Når det gjelder Jens August:

 

Vet noen noe om hvordan han kommer tilbake? Og hvordan vet dere forresten for sikkert at han kommer tilbake?

 

7714975[/snapback]

 

 

Det er bekreftet offisielt at han kommer tilbake på tampen av vårsesongen, altså sannsynligvis i siste episode før sommeren. Hvorfor han kommer tilbake? Han blir vel da sikkert funnet på den øde øya, og da er det vel ikke noe mer naturlig enn å dra hjem. :)

 

7715001[/snapback]

 

Øhm, det var en øy på kanskje 5-10 kvadrat.

-Hey, du der, jeg har sittet på denne øya nå i x antall måneder med ikke annet enn saltvann og palmefrukt å nære meg på, fint du kom!

Nå er jo ikke Hotell Cæsar veldig realistisk til tider, men det får da være måte på :wee: .

 

Han må jo ha blitt funnet før, spørsmålet er heller hvorfor han ikke har kommet tilbake før, vil gjerne høre litt om noen har noen spekulasjoner vedrørende det.

 

 

Lenke til kommentar

Godt poeng der TSP. Nå husker ikke jeg helt hvordan den øya så ut i det lille klippet vi så, men mulig du har rett i at den ikke var så veldig stor.

 

I så fall kan han ikke ha overlevd der særlig lenge, så kanskje det er som du sier at han har levd livet en eller annen plass og bare latt være å komme tilbake. Men hva var i såfall motivet for det.

Selv har jeg egentlig lenge hatt en sånn liten tanke om at Jens August skal komme tilbake sammen med Sue Astrid (det var jo henne han dro ut for å lete etter). Men det er vel ingen ting som tyder på at hun kommer inn i serien igjen så.

 

Lenke til kommentar

 

Selv om Sue Astrid ikke kommer tilbake, kan det jo godt hende han har møtt henne ;) Jeg tror at han ble reddet en stund etter flyet gikk ned, men ville ikke vende tilbake, for å prøve på et nytt liv. Han møtte på Sue Astrid og sammen prøvde de å legge fortiden bak seg, men når et eller annet skjedde med Sue Astrid (dør eller noe annet fælt) drar han tilbake og innser at han ikke kan glemme fortiden sin. Dette innrømmer han ikke fullstendig overfor seg selv, men det kommer frem under episodene etter han er kommet tilbake. Han sørger over tapet av Sue Astrid og prøver å ta livet av han, men så kommer Eva og redder han fra taket av hotellet.

 

Haha, nå dro jeg det litt langt her, men skulle ikke forundre meg om noe slikt skjer... :wee:

 

Den øyen vi så var forøvrig helt elendig laget. Må ha vært et hasteopptak på to minutter.

Lenke til kommentar

Selv om Sue Astrid ikke kommer tilbake, kan det jo godt hende han har møtt henne ;) Jeg tror at han ble reddet en stund etter flyet gikk ned, men ville ikke vende tilbake, for å prøve på et nytt liv. Han møtte på Sue Astrid og sammen prøvde de å legge fortiden bak seg, men når et eller annet skjedde med Sue Astrid (dør eller noe annet fælt) drar han tilbake og innser at han ikke kan glemme fortiden sin. Dette innrømmer han ikke fullstendig overfor seg selv, men det kommer frem under episodene etter han er kommet tilbake. Han sørger over tapet av Sue Astrid og prøver å ta livet av han, men så kommer Eva og redder han fra taket av hotellet.

 

Haha, nå dro jeg det litt langt her, men skulle ikke forundre meg om noe slikt skjer... :wee:

 

Den øyen vi så var forøvrig helt elendig laget. Må ha vært et hasteopptak på to minutter.

7715440[/snapback]

 

Jeg fikk aldri med meg den episoden hvor vi fikk se denne øya.. Finnes det noe screenshot/videoklipp el.l av det? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...