Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ellen og Vilde
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
regner egentlig med at det går mot slutten nå, tror bare ellen skulle e svipptur innom :(

7688397[/snapback]

 

Stemmer nok dessverre det ja.

 

Vet ikke hva som skjer, men noe skjer snart. Ellen skulle vel ut tidlig på nyåret mener jeg var sagt, så. Blir vel slutt snart, og så reiser hun til USA eller no likevel.

Anastacia skal så vidt jeg har skjønt heller ikke være med lenger, så mye tyder på at hun ikke kommer tilbake etter å ha stukket av fra Svein i går. Anastacia var opprinnelig ment som en gjestekarakter, men ble etterhvert mer involvert i historien enn først planlagt.

 

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

 

Vet ikke hva som skjer, men noe skjer snart. Ellen skulle vel ut tidlig på nyåret mener jeg var sagt, så. Blir vel slutt snart, og så reiser hun til USA eller no likevel.

Anastacia skal så vidt jeg har skjønt heller ikke være med lenger, så mye tyder på at hun ikke kommer tilbake etter å ha stukket av fra Svein i går. Anastacia var opprinnelig ment som en gjestekarakter, men ble etterhvert mer involvert i historien enn først planlagt.

 

7688702[/snapback]

 

Det er jo trist da... :/

Lenke til kommentar

Dakar Svein og Vilde, selv om Vilde er litt teit. Ser ut som Jesper prøver å lure Nadia med å reise til en ny jobb, jeg tror Nadia gir etter.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ser jo ut som det kan funke mellom Morten og Liv....men det står jo annerledes på clubcaesar.no at liv får en ny flamme.
Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Ser ut til at mange skal dra sin vei nå.

Juan Carlos skal vel flytte til Tyrkia, håper det blir noe av, så blir vi kvitt han. Irriterende sutreunge som bare har blitt verre og verre.

 

Angående Morten og Liv så

 

er de jo et veldig søtt par, men det har vært MYE frem og tilbake med dem det siste året. Og dessverre blir det nok ikke noe av denne gangen heller. Morten skal ut av serien, og Liv kommer snart til å finne seg en ny kjæreste, nemlig forfatterspiren Mattis Kloppen, spilt av Gaute Skjegstad

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...