Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk har da alltid vært uvenner og allierte med hverandre til forskjellige tider i Hotel Cæsar.

7643187[/snapback]

 

Joda, jeg kan godt være med på at Eva og Juli ville brukt dette mot Astrid, for å eventuelt redde rederiet, men det er jo snakk om rettsak og fengsel, blir litt for mye. Men Anker Hansen konsernet og Astrid kan vel ikke forsvinne? Er jo ikke mye "hotel cæsar" igjen da.

 

Ganske spennende for tiden :)

Endret av Crispin
Lenke til kommentar

Imponert over hvordan de behandla Carlos på i dag. Tøft gjort. Og det var fortjent. Han fortjente nesten litt skikkelig bank også, sånn som han har oppført seg. :p

 

Spent på morgendagens episode. Nesten så mye at jeg muligens ser den på web tv om jeg får litt lite å gjøre utover kvelden. Serien er inne i en veldig spennende periode for tiden. Håper det fortsetter.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Lenge siden jeg har sett nå :/ Stemmer det at Scott drepte typen til (husker ikke hva hu heter) De skulle i allefall gifte seg ?

 

ett par spørmål til :p

 

Hvem er Allister?

Og hvem er han skumle flintskalla mannen som er sammen med Svein og Anastacia? er det "Oppdragsgiveren "til Anastacia da hun drev med sånn ekteskap greier? Eller er jeg helt på jordet?

Lenke til kommentar

Morten satt inne, mistenkt for ranet, men Liv ga han alibi etter noen dager, så han slapp ut, og i går plantet Storm ranspengene i bilen til Sjefern (en dopfyr Juan Carlos hadde kommet i kontakt med), så nå sitter Sjefern inne for ranet.

 

Jo, du spør også om pengene, de har han brukt opp, sier han. Skyldte en del penger og slikt.

 

Mojo Pin: Det viste seg at det bare var noe Storm drømte.

Endret av Redline
Lenke til kommentar

 

Dagens episode: Eva har bestemt seg for å stole på Scott, og tar ikke telefonen når privatetterforsker Olav Dune ringer gjentatte ganger.

 

Dune har fått vite av Allistair at Scott stod bak drapet på Jens August, og privatetterforskeren vet at Eva skal gifte seg i dag. Han innser hvor viktig det er at hun får sannheten før hun sier står ved alteret, og går derfor til drastiske skritt for å få overbrakt informasjonen.

 

Julie får flere telefoner fra informanten. Han får et brev klistrert under arbeidspulten. I den står det noe informasjon. Etter hun har lest det sier hun at Astrid kanskje ikke er så kald blodig i gjen. Men gjett hvem den hemmelige informanten er.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
! Blom !

 

Eva blir litt forsinka til kirka men kommer. Juli er forloveden til Eva men hun ville bli følgt opp til alteret av noen andre. Nemmeli Allister. Da skjønner Scott alt og Eva har tårer i øynene. Scott løper ut.

 

Endret av BigJackW
Lenke til kommentar
Joda, jeg kan godt være med på at Eva og Juli ville brukt dette mot Astrid, for å eventuelt redde rederiet, men det er jo snakk om rettsak og fengsel

 

er det ikke sånn i norge at hvis man ikke har løst en sak på 20 år så kan morderen gå fri selvom dem finner bevis ? :innocent:

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...