Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Der kom endelig denne tråden igjen ja! :D

Nå er jo egentlig ikke dette sesongstarten da, siden det er resten av høstsesongen som ikke ble sendt i høst grunnet Skal vi danse. Sesongavslutningen kommer forøvrig neste fredag, og mandag 8. januar starter den nye sesongen for alvor. Vi kan derfor forvente en spennende Cæsar-uke nå. :)

 

Syns det var utrolig gøy det de gjorde med The Universe. Hvertfall etter de frekke kommentarene som Julie ga Juni. Følte jeg syns de var forferdelig irriterende selv. :p

Føler også at det begynner å bygges opp til noen skikkelig interessante intriger framover nå. Etterforskingen av ranet er jo i gang, og Morten sitter inne som mistenkt nå. I tillegg er det jo denne farskapssaken, hvor en av de tre eldste Liland-søsknene har en annen far. Dette kommer til å bli veldig spennende etterhvert.

Selv har jeg nok lest et par spoilere for mye, og vet litt allerede.

 

 

Storm har en annen far, og skal man tro kildene så vil det snart vise seg at den virkelige faren hans er ingen annen enn selve Georg Anker-Hansen.

Dersom dette viser seg å stemme, vil det selvsagt føre til masse bråk og oppstyr, og vil nok ikke bli særlig populært blant familien Anker-Hansen

 

Lenke til kommentar

Oppsummering skal bli. :) (Hentet fra clubcaesar.no)

 

CÆSARSTART 1.JULEDAG: Ingen sensur

 

Juni er i et elendig humør når sesongen starter opp. Hun observerte en jublende glad gjeng fra The Universe, og innser at slaget om Virtual Window trolig er tapt, og at Anker-Hansen-konsernet vil bli et rederi.

 

Falsen prøver å muntre henne opp, og ber henne legge seg på gulvet som en sjøstjerne. Juni gjør som han sier. Falsen forteller at han skal stille henne en del spørsmål, og hun får ikke lov til å tenke lengre enn ti sekunder før hvert svar. Og all sensur er forbudt. Det går noen runder, og så tar Falsen mot til seg og spør om hun kan tenke seg å bli kjæresten hans...

 

27. desember: Mistenksom

 

Jesper er overbevist om at ulykken på The Universe er sabotasje, og at Juni står bak.

Juni berømmer Falsen for effektivt utført sabotasje-oppdraget mot The Universe.

 

Da det viser seg at sabotasjen førte til at en mann ble hardt skadet og ligger på sykehuset, blir hun imidlertid rasende. Falsen selv føler seg brukt og urettferdig behandlet.

 

Jesper er også rasende. Han mener Juni må stå bak ulykken etter truslene hun kom med dagen i forveien. Han oppsøker Astrid for å få henne til å sette i gang en egen etterforskning.

 

28. desember: Juni i faresonen

 

Juni står i fare for å bli avslørt etter sabotasjen mot The Universe. Etterforskningen etter den Falsen-arrangerte ulykken i Finland er i full gang.

 

Juni er lettet over at arbeideren på verftet i Finland overlevde den Falsen-arrangerte ulykken. Hun har likevel store samvittighetskvaler. Mannen kunne like gjerne ha strøket med, og det ville ha vært hennes skyld!

 

Falsen viser imidlertid nok en gang en egen evne til å trekke i de rette trådene, og plutselig blir saken erklært avsluttet etterforsket av politiet. Men hvor står Juni og Falsens forhold etter dette?

 

29. desember: Ubehagelig sannhet

 

Bjørn-Ivar har en sjokknyhet til sine søsken. Liv blir stadig mer sikker på at Bjørn-Ivar skjuler noe for resten av søskenflokken, men hun får ikke mer ut av ham enn at faren deres var en fjott.

 

Bjørn-Ivar grubler videre men ender med å bestille DNA-test. På den måten finner han ut at moren, Hege Liland, har fått barn med en annen enn pappa Kjell-Ivar. Ett av de fire søsknene har med andre ord en annen far.

Lenke til kommentar
Nevnarion, hvor har du hørt det du skriver i spoileren?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
plutselig er alle i familie.. hehe

7615501[/snapback]

 

Som sagt kan jeg ikke bekrefte det 100% selv, men jeg har hørt det av flere på caesarforum.com, som visstnok har lest det i Se&Hør. Nå vet jeg jo at Se&Hør ikke er verdens beste blad å stole på, men når det gjelder sånne ting så har de vel stort sett truffet riktig før.

Lenke til kommentar
Nå vet jeg jo at Se&Hør ikke er verdens beste blad å stole på, men når det gjelder sånne ting så har de vel stort sett truffet riktig før.

7616920[/snapback]

Sant, det har stemt alle gangene jeg har kommet over en artikkel angående hva som kommer til å skje.

 

Når det gjelder den spoileren ...

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
... så synes jeg det var litt av et påfunn. Georg, liksom.

 

Dere så vel i går?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Storm plantet ransvåpenet i bilen til Sjefern og han ble tatt, det var litt gøy. :wee:
Lenke til kommentar

Det påfunnet til Storm i går var bare helt genialt. Det skal han ha skryt for, det var litt av en plan. :D

 

Begynner å irritere meg over Juan Carlos nå. Forbanna drittunge. Han skjønner faen ikke alvoret i noe som helst. Den avslutninga hans i går med "Sjefærn er min beste venn" og "jeg hater deg" var bare teit.

 

Angående informanten så er det et spennende tema som jeg håper blir avslørt snart. Det er helt sikkert noen vi vet hvem er, og noe som kommer overraskende.

Tror enten det kan være Blom, at han enten jobber på egenhånd, eller at det hele er iscenesatt av Astrid for å holde Julie og Eva opptatt med andre ting enn The Universe.

Eller så kan det muligens være Magnus Falsen, men det ville ikke vært like overraskende egentlig, da han allerede er typen til å gjøre sånne ting. Ser heller ikke hva hans motiv skulle være.

Et tredje alternativ er at det kanskje kan være Hugo Jr. som kommer tilbake og vil avsløre Astrid (sin egen mor).

 

Eller kanskje det er han Data-Jon? Kunne nesten høres ut som han på telefonen, men ser ikke helt for meg at det er han, og hva han skulle ha med Astrids fortid å gjøre.

Lenke til kommentar
Eller kanskje det er han Data-Jon? Kunne nesten høres ut som han på telefonen, men ser ikke helt for meg at det er han, og hva han skulle ha med Astrids fortid å gjøre.

7641920[/snapback]

Jepp, var han jeg også tenkte på med en gang. Høres ganske likt ut. Han vil nok helt sikkert hjelpe Astrid siden han liker henne, og han ble jo på en måte dratt inn i det hele da Julie spurte han etter hjelp med den IP-adressen. Han er jo et "geni", så hvem vet hva han har klart og funnet ut.

Lenke til kommentar
Hva er greia med Anastasia og broren(?) hennes?

7642595[/snapback]

Kanskje hun ble sendt av broren elns fra Polen for å skaffe penger.

7642603[/snapback]

 

 

 

Du gjettet riktig. Så nettopp episoden for i dag, og der så vi at han broren trua henne at hun måtte skaffe penger. Men Anastasia er forelska i Svein, og Svein planlegger tur til Polen. Om jeg skjønte det riktig.

 

Lenke til kommentar

Kan jo også si at Eva kanselerer etterforsningen etter noe svarte ting ang. Scott etter en samtale med scott. Etterforskereren sier til Eva at de nesten har funnet Allister. Senere får han en telefon fra en av medarbeiderne der han blir fortalt at de har funnet han i Amsterdam. Så Etterforskeren fortsetter på egenhånd men han Allister vil ikke fortelle noe, så han betaler han så får han vite at det var han Allister der som ødela flyet til Jens-August. Allister har fått beskjed av scott å gjøre det.

Lenke til kommentar

Morten og Storm kan vel ikke være frifunnet nå? Det hele var jo så opplagt at det var plantet, håper virkelig ikke politi mannen var "ekte" når han snakket med morten i baren og var så hyggelig. Det hele var alt for enkelt, kanskje jeg er for vandt til spennings serier fra usa? :D

 

Juan Carlos er rar, jeg forstår ikke helt opplegget, hvorfor han skal være så sur, virker ikke troverdig.

 

Ellers forstår jeg ikke helt hvorfor Juli, men kanskje spesielt Eva, hvorfor de skal på dø å liv ta knekken på Astrid, jada rederiet står på spill. Men tidligere var jo Eva og Astrid særs gode venner, og ja..., nei heia anker hansen :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...