Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Det tviler jeg på, siden episodene er spilt inn for et halvt år siden, og dermed ikke med i planene som tv2 fant på. Normalt skulle vi kunne vente en cliffhanger på fredag, men det tror jeg ikke det blir, siden episoden egentlig skulle gått for lenge siden. Men en stund etter at HC har begynt igjen i julen/etter jul, kan vi vel vente at cliffhangeren som opprinnelig var ment for neste uke, dukker opp.

Lenke til kommentar

Nei, håndballkampen tror jeg er på onsdag. ;) I dag tok de ut lag og begynte så vidt å trene. Og i morgen fortsetter treninga, med Scott som trener. :D

Spennende som skjedde? Vel...Benedicte tok ut lag, Juni ville ikke være trener, men krevde å få spille. Scott fikk trenerjobben som sagt. Dette vet ikke laget noe om enda. :p

Dessuten så ikke Simon ut til å like helt den gode nyheten Liv kunne fortelle ham om at hun var forelska i Morten igjen.

Og ja, så var Simon innom Headache, prata litt med Morten og prøvde å fornærme han så godt han kunne. Morten hadde morsomme kommentarer som alltid. :!:

Og så er det en gangstergjeng som har fått skylda for ranet av det kjøpesenteret. Og de begynner å få snusen i at Storm kan ha noe med det å gjøre, så nå er de selvsagt ute etter å ta han.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Maxila: Quoter Nevnarion i spoileren litt jeg :innocent:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Store nyheter for Cæsar-fans nå. VG skrev i dag en stor artikkel om at Kim Kolstad har bestemt seg for å gjøre comeback som Jens August. Sannsynligvis til høsten 2007.  :D

I tillegg rapporteres det om at enda en foreløpig ukjent karakter vil gjøre comeback. Det ryktes at denne personen er

 

Henriette Lien som Ninni Anker-Hansen

 

7187503[/snapback]

 

Artikkelen som sto i VG:
Jens August gjør comeback

 

I en TV-såpe kan det meste skje - og det gjelder i aller høyeste grad «Hotel Cæsar». Snart er Kim Kolstad tilbake foran kamera igjen som Jens August. Men Cæsar-fansen får ikke stifte bekjentskap med ham før neste høst.

 

Av JØRN PETTERSEN

 

- Jeg begynner å spille inn nye episoder som Jens August i begynnelsen av januar - men fordi vi ligger et halvt år foran sending med innspillingen, dukker jeg altså ikke opp på skjermen før om et knapt år, sier Kim Kolstad til VG.

 

Men det betyr slett ikke at han har holdt seg unna Cæsar-studio. Nå i høst har Kolstad vært fullt opptatt med å regissere de nye Cæsar-episodene.

 

- Jeg får imidlertid ikke anledning til å regissere de episodene jeg skal være med i som Jens August. Til det er tempo altfor høyt, sier Kim Kolstad.

 

Bitt av TV-basillen

 

Han legger på ingen måte skjul på at han stortrives bak kamera også. Og han er absolutt blitt bitt av TV-basillen. Ja så sterkt «angrepet» er han at han nå har begynt å skrive sin egen TV-serie.

 

- Noe av det beste med å skulle spille Jens August igjen, er at da kan jeg ta med meg PC på innspillingen - og utnytte pausene til å skrive på min egen TV-serie.

 

Som de fleste av «Hotel Cæsar»-seerne husker, forsvant Jens August etter en flyulykke. De siste årene har han vært strandet på en øde øy i beste Robinson Crusoe-stil.

 

Dersom noen ser på dette som spoiler, så får dere bare gi beskjed så skal jeg redigere.

7201251[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...