Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Finner ingenting om dette, høres for godt til å være sant. Jens august er den kuleste characteren ever! Den andre characteren kunne jeg klart meg uten.

7187771[/snapback]

Jeg finner heller ingenting om det på nettet, bortsett fra at han nå jobber som regissør på Cæsar-settet. Den nyheten var fra noen dager siden, og da utelukket han ikke at han kunne gjøre comeback. Og i papirutgaven av VG fra i går sto det at han begynner å spille inn nye episoder etter jul. Nå skal jeg ikke stole 100% blindt på det VG skriver heller, men det lover hvertfall godt.

b0nna: Stort sett alle episodene ligger tilgjengelig på tv2 webtv, men der må du betale for å få tilgang.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Finner ingenting om dette, høres for godt til å være sant. Jens august er den kuleste characteren ever! Den andre characteren kunne jeg klart meg uten.

7187771[/snapback]

b0nna: Stort sett alle episodene ligger tilgjengelig på tv2 webtv, men der må du betale for å få tilgang.

7189572[/snapback]

ahh, tnx.

Da ber jeg at en eller annen som har tilgang legger klippet hvor daphne står i doggy med hotpants :love: ut på youtube. Var vel i de episodene hvor hun prøvde seg på storm.

woooof wooof wooof! :whistle:

Lenke til kommentar

7187771[/snapback]

7189572[/snapback]

ahh, tnx.

Da ber jeg at en eller annen som har tilgang legger klippet hvor daphne står i doggy med hotpants :love: ut på youtube. Var vel i de episodene hvor hun prøvde seg på storm.

7189921[/snapback]

Noen som har nøyaktig sendedato for disse epsisodene...Ble litt små nysjerrig :!:

Lenke til kommentar

7187771[/snapback]

7189572[/snapback]

ahh, tnx.

7189921[/snapback]

Noen som har nøyaktig sendedato for disse epsisodene...Ble litt små nysjerrig :!:

7193015[/snapback]

Hmm. Tja. Det var rett rundt samme tiden da Storm og Daphne rota sammen, som førte til at Storm sloss med broren (typen til daphne). Husker ikke hva han heter. Lå bilde av seansen ute på hovedsiden til vg i går, finner igjen artikkelen ved søk, men den inneholder ikke nevnte bilde :(

Lenke til kommentar
Angående Jens August. Kanskje Scott får dårlig samvittighet og drar ned for å finne han. Jens August kommer til rette, men Scott blir spist av en gjeng pygmeer og er ute av serien fra jul.

7195057[/snapback]

trur heller at han melder seg til politiet eller noe jeg..men håper ikke det egentlig :(

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar

Artikkelen som sto i VG:

Jens August gjør comeback

I en TV-såpe kan det meste skje - og det gjelder i aller høyeste grad «Hotel Cæsar». Snart er Kim Kolstad tilbake foran kamera igjen som Jens August. Men Cæsar-fansen får ikke stifte bekjentskap med ham før neste høst.

Av JØRN PETTERSEN

- Jeg begynner å spille inn nye episoder som Jens August i begynnelsen av januar - men fordi vi ligger et halvt år foran sending med innspillingen, dukker jeg altså ikke opp på skjermen før om et knapt år, sier Kim Kolstad til VG.

Men det betyr slett ikke at han har holdt seg unna Cæsar-studio. Nå i høst har Kolstad vært fullt opptatt med å regissere de nye Cæsar-episodene.

- Jeg får imidlertid ikke anledning til å regissere de episodene jeg skal være med i som Jens August. Til det er tempo altfor høyt, sier Kim Kolstad.

Bitt av TV-basillen

Han legger på ingen måte skjul på at han stortrives bak kamera også. Og han er absolutt blitt bitt av TV-basillen. Ja så sterkt «angrepet» er han at han nå har begynt å skrive sin egen TV-serie.

- Noe av det beste med å skulle spille Jens August igjen, er at da kan jeg ta med meg PC på innspillingen - og utnytte pausene til å skrive på min egen TV-serie.

Som de fleste av «Hotel Cæsar»-seerne husker, forsvant Jens August etter en flyulykke. De siste årene har han vært strandet på en øde øy i beste Robinson Crusoe-stil.

Dersom noen ser på dette som spoiler, så får dere bare gi beskjed så skal jeg redigere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...