Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Det kan være fordi Morten skal ut før jul, sånn at han blir stående på introen lenge etter at han har sluttet. Vet egentlig ikke når han skal ut.

Æsj, jeg liker Morten, han har så geniale kommentarer.

6928553[/snapback]

 

Jeg liker også Morten Godt, han har en del gullkorn. Vill si at han er en av de beste som har kommet med i serien. Etter min mening har alt for mange middelmodige og dårlige skuespillere fått prøve seg i Hotell Cæsar oppigjennom. Men selvfølgelig mange gode også. Likte de tre første sesongene aller best.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun må jo på skolen i virkeligheten, samme med Juan Carlos, selv om han er med litt oftere. Syns egentlig ikke Thea trenger å være med, hun er jo bare der. Juan Carlos oppsøker i det minste en skummel gjeng og tar opp problemer som ofte oppstår i den virkelige verden. Da sikter jeg til at Benedicte må jobbe hele tiden, og ikke har tid til Juan Carlos.

Lenke til kommentar

Svein kommer snart tilbake. Om et par uker tror jeg.

Blom var litt merkelig i dag, kan ikke si hans lille kjærlighetshistorie med Anastacia interesserer meg noe særlig mer enn Anastacia - Pelle, men litt søtt er det jo.

Det jeg syns er veldig gøy nå, er at Scott er tilbake. Han er virkelig forandret, og det er egentlig veldig merkelig å se han sånn. :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Han må jo strengt tatt komme tilbake idag, siden siste cæsarepisode for denne uka vises ikveld. For den ukestraileren som til stadighet har blitt vist på tv2, har vel hatt en intro som sa "På hotel cæsar denne uken" etc.

 

Så det kan jo hende at dagens cæsar starter med den scenen hvor Svein ligger på sofaen inne i leiligheten sin :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...