Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Altså, jo det kan da bli greit nok det. Har jo aldri vært før, så det blir noe nytt. Men vet ikke helt om jeg er i "Cæsar-modus" da men xD

 

Forresten morsom den scenen med Scott i lobbyen i dag, når Eva kom bak ham og begynte å kjefte og bære seg. Og han hørte henne ikke engang for han hørte på musikk :!: Bra ansiktsuttrykk på henne når han snudde seg og hun så det.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar
Forresten morsom den scenen med Scott i lobbyen i dag, når Eva kom bak ham og begynte å kjefte og bære seg. Og han hørte henne ikke engang for han hørte på musikk  :!: Bra ansiktsuttrykk på henne når han snudde seg og hun så det.

6911515[/snapback]

Ja, nesten så jeg begynner å holde med Scott nå. Så mye artigere enn Pelle og Anastasia og alt det tullet.

Lenke til kommentar

Det var for å holde muligheten for comeback åpen ja, men mange trodde nok det var et direkte hint om at han faktisk kommer tilbake en gang. Det tror jeg ikke han gjør. I hvertfall ikke av samme skuespilleren. Kim Kolstad har vel gitt ganske klart uttrykk for at han ikke ønsker å være med mer.

Men det kunne jo hende de skrev han inn i serien igjen med en annen skuespiller da, men da måtte det i såfall være vesentlig for historien.

Lenke til kommentar
Det var for å holde muligheten for comeback åpen ja, men mange trodde nok det var et direkte hint om at han faktisk kommer tilbake en gang. Det tror jeg ikke han gjør. I hvertfall ikke av samme skuespilleren. Kim Kolstad har vel gitt ganske klart uttrykk for at han ikke ønsker å være med mer.

Men det kunne jo hende de skrev han inn i serien igjen med en annen skuespiller da, men da måtte det i såfall være vesentlig for historien.

6917461[/snapback]

 

Kim Kolstad kjører vel budbil nå, om jeg ikke husker helt feil. Synd at han forsvant, han var etter min mening en av de beste karakterene.

Lenke til kommentar
Det tror jeg ikke han gjør. I hvertfall ikke av samme skuespilleren. Kim Kolstad har vel gitt ganske klart uttrykk for at han ikke ønsker å være med mer.

Men det kunne jo hende de skrev han inn i serien igjen med en annen skuespiller da, men da måtte det i såfall være vesentlig for historien.

6917461[/snapback]

En annen enn Kim Kolstad som Jens August? Nja, jeg vet nå ikke helt. Hadde jo sikkert blitt vant til det, men det hadde ikke blitt det samme. Endret av Redline
Lenke til kommentar

Det hadde ikke blitt det samme nei, og selv er jeg imot det. Men det har jo blitt gjort før med andre karakterer som fks. Loke, Andrine og Albert.

Men er ikke så sikker på hvor godt det ville fungert med Jens August. Han er liksom den spesielle typen du husker, så hvis han plutselig hadde skifta helt utseende og alt så hadde det blir merkelig. De kunne selvsagt kjørt en historie med at han ble så skada under styrten at han måtte ta masse plastiske operasjoner o.l. da, men... :hmm:

Lenke til kommentar
Har Andrine blitt spilt av flere?

6923059[/snapback]

Ja, mener å huske det, og det til tross for at hun ikke var med i serien så utrolig lenge.

6923091[/snapback]

 

Hun ble spilt av to forskjellige ja. Husker jeg leste om det, og det irriterte veldig i starten, men så ble man vant til det. Er uansett motstander av at Jens Auguste skal bli slpilt av noen andre. Da er det bedre at han er borte for godt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...