Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!


Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

  1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

    • Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ut til at jeg må trekke tilbake det jeg sa om at det skulle sendes to episoder på mandager da. Det var det jeg fikk høre, men i følge TV2 sin tvguide er det ikke sånn. Det blir bare 4 episoder i uka, men jeg mener å ha hørt noe om at dette tas igjen senere ved at de slutter høstsesongen 2 uker senere enn vanlig.

 

Uansett teit ordning. Det var skal vi danse i vår også, og da fungerte det helt fint. Da gikk det riktignok på søndager, men da var det uansett Idol på fredager den tiden de nå skal sende skal vi danse, så jeg ser ikke helt problemet.

Lenke til kommentar

Cæsar er rett og slett dritkjedelig nå. Pelle & Anastasia-greia er uinteressant og paven-greia var superteit. Nå må det skje noe snart. Kan ikke si jeg syns Liv sine bulimi-problemer er verdens mest interessante heller. Men med Scott tilbake, og denne sammenslåingen av Anker-Hansen og Rosenkrantz så burde det jo være duket for noen interessante intriger igjen. :)

Lenke til kommentar
Skjønte du ikke det da Svein i en av de første episodene sa at han(?) ikke skulle "ta en rolv" og tok fingra til hodet som en pistol?

6873475[/snapback]

 

Tror ikke jeg så den episoden faktisk. Og hvis det er det eneste hintet vi har fått til hva som skjedde så...

 

Jeg skjønte det jo på en måte allerede i den siste episoden da, når de ikke lot oss se at han liksom skjøt Scott :p Men dette var mer bekreftelsen på det for min del.

Lenke til kommentar
Skjønte du ikke det da Svein i en av de første episodene sa at han(?) ikke skulle "ta en rolv" og tok fingra til hodet som en pistol?

6873475[/snapback]

 

Tror ikke jeg så den episoden faktisk. Og hvis det er det eneste hintet vi har fått til hva som skjedde så...

 

Jeg skjønte det jo på en måte allerede i den siste episoden da, når de ikke lot oss se at han liksom skjøt Scott :p Men dette var mer bekreftelsen på det for min del.

6873734[/snapback]

I norske serier lar de jo ikke akkurat seeren få se at de skyter uantsett da ;)

 

Men jeg så på kun i går og da var det snakk om en sammenslåing, og Juni og hun andre... (glemt hva hun heter) så jo ut som de hadde den planen. Hva er det de planlegger egentlig? Hvorfor er det liksom så genialt for de om de fusjoneres, hvorfor syns de synd på Evaetc. skjønte ikke en dritt av det.

 

Hva syns forresten om den gamle visningsmåten i forhold til den nye? Før gikk de mer fra handling til handling, person til person, men nå er det mer at man klipper mellom en ting med den personen til en annen ting med den personen. Som for eksempel i går når Scott sto i resepsjonen og fikk varsel om at han måtte fportsette betalingen. Og i det neste øyeblikket sto i heisen med ...(husker ikke hva hun heter heller :wee: ) og fortalte henne det. Før så hadde det vært 2-3 handlinger mellom dette.

Nå har jo dette holdt på en god stund i den stilen, men hva syns folket om den?

Lenke til kommentar

Cæsar fire dager i uken

 

I og med at "Skal vi danse" nå sendes på fredagene utover høsten, blir det ikke "Hotel Cæsar" fredager framover. :hmm:

 

"Hotel Cæsar" vises mandag til og med torsdag ut november, og ukens siste Cæsar-episode sendes fra nå av torsdager.

Fra 1. desember blir det juleferie for "Hotel Cæsar" i og med at adventskalenderen "Jul i Valhall" sendes på "Cæsar-tidspunkt".

Men - alle ivrige tilhengere av "Hotel Cæsar" kan glede seg til romjulen. Da vil nemlig serien sendes som normalt og deretter videre fra man 1. januar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...