Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

Det er vel ikke forbudt å si et "sikkerhetshull" her på forumet?

6170784[/snapback]

Nei, da hadde jeg ikke skrevet det i posten min.

Jeg sa at jeg ikke skal gå nøyere inn på detaljer osv.

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det kan jeg sikkert, men orker hvertfall ikke nå.

6170838[/snapback]

Pliiiis :cry: Jeg bare MÅ få med meg disse episodene og jeg skal til utlandet på fredag så får ikke sett det da.

EDIT: Jippi! :w00t: Takk for PM til både MAXILA og Agressive!

Endret av ekwathne
Lenke til kommentar

6170784[/snapback]

For får for mange vite om sikkerhetshullet kan det jo hende at TV 2 får fikset det og det vil vi vel ikke ha noe av :whistle: Selv vet jeg ikke hva sikkerhetshullet er... ...enda :whistle:

Kommentar til en spoiler om fredagens episode:

Blir Halstein virkerlig skutt? :(

Lenke til kommentar

6170784[/snapback]

For får for mange vite om sikkerhetshullet kan det jo hende at TV 2 får fikset det og det vil vi vel ikke ha noe av :whistle: Selv vet jeg ikke hva sikkerhetshullet er... ...enda :whistle:

6171018[/snapback]

Jepp. han ligger nå død i administrasjonsavdelingen, skutt i hjertet.

Lenke til kommentar

6171018[/snapback]

Jepp. han ligger nå død i administrasjonsavdelingen, skutt i hjertet.

6171046[/snapback]

Svarte! Likte han Halstein jo! :hm:

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
wohooo.. vil dere vite hvem som er drept?

Julian, halstein, Daphny, scott, svein er dermed drept av rolv.

6170736[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Svein blir skutt, ja, men dør han? Leste her forleden om hvem som skal ut av serien, og Svein sto ikke på den lista. :)
Lenke til kommentar

Om fredagens episode:

Haha, genialt :D .

"Forstyrrer jeg?" :wee:

Og selvfølgelig måtte det jo i typisk Hotell Cæsar -stil bli slik at de med haglene møtte hverandre.

Men angående slutten: Hva hvis det faktisk ikke var Scott som ble skutt? Det er gode muligheter for det. For det kan godt hende at det var Rolv som skjøt seg selv, for det ville jo kanskje overrasket den gjennomsnittlige seer, på den annen side kan det hende at Scott ble skutt, så det ble en liten tvist med en vri, siden de fleste kanskje har en viss evne til å forutse hvordan serier vil utarte seg, siden det samme stort sett skjer i alle seriene.

Og hva med Bjørn Ivar? Ble han skutt? Og var det han vi så åpne øynene? Det var jo han som lå på sykehuset og ikke ville ha noen inn til seg? (da snakker jeg om traileren til neste episode)

Og angående neste episode: Hva med Juni, blir hun bare galere og galere, eller blir han snart frisk? Og hvorfor så vi på slutten Astrid Anker Hansen? Skjønte ikke helt den slutten. Og hvem var det som ringte til Nadia? Og hvorfor så vi i så fall Nadia ta seg et bad hvis det ikke var en telefonsamtale som var veldig viktig?

Hva tror dere om alt dette?

Synes forøvrig at på slutten når Scott og Rolv snakket sammen, at Scott fikk denne hysteriske stemmen jeg har hørt i en tegnefilm før, en eller annen Disney -film. Hva er den mest kjente tegneseriefiguren han har gitt stemme til?

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar
26]

Om fredagens episode:

Og hvem var det som ringte til Nadia? Og hvorfor så vi i så fall Nadia ta seg et bad hvis det ikke var en telefonsamtale som var veldig viktig?

6171504[/snapback]

Juni drømte jo at Nadia tok seg et bad, og Juni er jo omtrent sanndrømt, lurer på hvilken sammenheng det har.
Lenke til kommentar
wohooo.. vil dere vite hvem som er drept?

Julian, halstein, Daphny, scott, svein er dermed drept av rolv.

6170736[/snapback]

jepp, og det som er litt rart er at

både Daphne og julian hadde med hagle og truet personer når rolv kom :)

Endret av complexity
Lenke til kommentar
26]

Om fredagens episode:

Og hvem var det som ringte til Nadia? Og hvorfor så vi i så fall Nadia ta seg et bad hvis det ikke var en telefonsamtale som var veldig viktig?

6171504[/snapback]

Juni drømte jo at Nadia tok seg et bad, og Juni er jo omtrent sanndrømt, lurer på hvilken sammenheng det har.

6171632[/snapback]

På radioen hørte vi også melodien som nadia spillte på fløyten i drømmen til juni...

Det var noe veldig kjent med stemmen til scott når de var på taket der ja :hmm:

Lenke til kommentar
26]

Om fredagens episode:

6171504[/snapback]

6171632[/snapback]

På radioen hørte vi også melodien som nadia spillte på fløyten i drømmen til juni...

Det var noe veldig kjent med stemmen til scott når de var på taket der ja :hmm:

6171659[/snapback]

Nadia? Det var da ikke hun som spilte på fløyten?

Si meg har vi sett samme episode, jeg kan ikke huske å ha sett Nadia i den drømmen til Juni. Og når det gjelder musikken på radioen var jo det fordi når man er sanndrømt mottar man tegn, musikken var et tegn og når hun hørte musikken i virkerligheten visste hun at det hun hadde drømt kom til å skje. Og det med badekaret var da absolutt ikke en drøm? Det skjedde jo etter Juni hadde våknet, jeg forsto rett og slett ikke meningen med Nadia -scenen eller Astrid -scenen helt på slutten, fordi de virket meningsløse. Hvis da ikke alt bare var en drøm, men det anser jeg faktisk som lite sannsynlig...

Ja, og det som var så rart med stemmen til Scott akkurat da, er at jeg aldri har hørt Scott i det "stemmeleiet" før, det hørtes rett og slett ikke ut som Scott, det føltes som om Scott ikke var Scott og det har jeg ikke følt tidligere. Det kan godt hende at Scott har stemmen til Magnus i Magnus og myggen, men jeg mener jeg har den fra et annet sted og det er ikke fra Pelle og Proffen eller Buddy heller.

Lenke til kommentar

Det var så gæli Nadia som spillte på fløyten i drømmen til Juni. Hun drømte det og mente at hun måtte realisere den for at hun skulle forstå hva den mente. Hun fikk med seg Nadia på dette.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...