Gå til innhold

Den store Hotel Cæsar-tråden!

Følger du med på Hotel Cæsar?  

265 stemmer

1. 1. Følger du med på Hotel Cæsar?

• Ja, er gutt, 12 år eller yngre
      2
    • Ja, er jente, 12 år eller yngre
      0
    • Ja, er gutt, 13-15 år
      17
    • Ja, er jente ,13-15 år
      4
    • Ja, er gutt, 16-20 år
      63
    • Ja, er jente, 16-20 år
      10
    • Ja, er gutt, 21-25 år
      23
    • Ja, er jente, 21-25 år
      4
    • Ja, er gutt, 26 år eller eldre
      10
    • Ja, er jente, 26 år eller eldre
      3
    • Nei
      132

Anbefalte innlegg

I slutten av episoden i morgen, får benedicte en SMS fra han, om at han vil bruke hagla

Så da sier det seg vel sjøl hvem som prøver å drepe svein.

det er altså Julian, IKKE Rolv som folk påstår.

6164161[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det er nok Rolf gutten min. Drapsmannen går ikke for å drepe Svein, han dreper mange.

6164207[/snapback]

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Har du en kilde som sier at det er Rolv som skyter? etter mine meninger, er det opplagt at det er Julian som dreper...
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-Axby2kEH

Jeg også :) sesongen begynte tregt, men jeg har blitt til en av mine favorittsesonger... Blir spennende hvordan de fortsetter etter sommeren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Det skal det sikkert! Har det ikke gått gamle episoder på dagtid ellerno hele året da? Syns jeg har zappet innom noe sånt når jeg har vært hjemme og vært syk :wee:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Da kommer sikkert det til å bli flyttet til ettermiddagen ellerno også slenger de inn en annen drittserie på dagtid. Husker ikke i farten om de sendte Hotel Cæsar i fjor sommer.. Og det er jeg egentlig litt glad for :)

Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvorfor alle er så sikre på at Rolf kommer til å skyte. Hvor har dere dette fra?

6164428[/snapback]

Kilden er Tv2 tv-guide

19:30 Hotel Cæsar - sesongslutt

Underholdningsdrama. Sesong 22. Episode 35. På hotellet utspiller det seg et drama fylt av lidenskapelig kjærlighet og bitter maktkamp.

I kveld: Rolv går berserk på hotellet med hagle.

Endret av deleder
Lenke til kommentar

Jeg lurer også på hvorfor alle er så sikre på at Rolf kommer til å skyte. Hvor har dere dette fra?

6164428[/snapback]

Kilden er Tv2 tv-guide

Underholdningsdrama. Sesong 22. Episode 35. På hotellet utspiller det seg et drama fylt av lidenskapelig kjærlighet og bitter maktkamp.

6164932[/snapback]

hva slags episode skjer det i ? Fredag ?

Lenke til kommentar

6164428[/snapback]

Kilden er Tv2 tv-guide

6164932[/snapback]

Sikkert for å lure oss :tease:

Lenke til kommentar

Dette skjedde i dagens episode: ( Tirsdag 23. Mai )

Svein var ganske irritert fordi han ikke fikk plass i styret, Nadia vil derimot få Svein på litt andre tanker og sier at hun skal finne en stilling som passer til hans lederstil, men hun har et ørlite problem, og Svein går motvillig med på å være portier til de får ansatt en ny.

Carlos klarer å rømme fra Julian, og drar så fort som mulig til Svein, som så like etter drar til Julian igjen, Svein banker Julian så kommer politiet som tror det er Svein som skal bli tatt, men Benedicte klarer å få forklart situasjonen.

I mens lusker Daphne utenfor huset til Liland -familien (har forøvrig samme etternavn :wee: ) og prøver å få noen unger til å spionere på familien.

Vilde er mer påtrengende enn før og er rett og slett alt for selvsikker på at hun skal få bli modell, (jeg gjentar; blir en person for selvsikker på noe i en serie eller film går det som regel omvendt). Senere på kvelden inviterer hun nærmest seg selv på en fest de modellene skal ha og der Storm får forsnakket seg overfor Hamnes, han sier at Vilde en gang la ut bilder av seg på fantastisk.no...

Og ja; Julie blir irritert på en terning fordi hun ikke får en sekser, så kommer stuepiken fra gårsdagens episode opp med vin og Julie ber henne kaste terningen, og sier hun får trøbbel hvis hun får 6, selvfølgeøig får hun en sekser og mer får vi ikke se.

Endret av The Strategy-player
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...